ضرورت حفظ سلامت نیروهای بیمارستان های ویژه کووید-۱۹
ضرورت حفظ سلامت نیروهای بیمارستان های ویژه کووید-۱۹

نشست کارگروه پشتیبانی کمیته دانشگاهی مقابله با کووید۱۹، با تاکید بر ضرورت تدابیر حفظ سلامت همه نیروهای شاغل در بیمارستان های ویژه کووید-۱۹ از جمله نیروهای شرکتی، در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت […]

نشست کارگروه پشتیبانی کمیته دانشگاهی مقابله با کووید۱۹، با تاکید بر ضرورت تدابیر حفظ سلامت همه نیروهای شاغل در بیمارستان های ویژه کووید-۱۹ از جمله نیروهای شرکتی، در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: مقرر شد نیروهای شرکتی دارای بیماری زمینه ای و شرایط مستعد ابتلا، در بیمارستان مرجع کووید-۱۹ شناسایی شوند و تدابیر لازم برای حفظ سلامت آنها با ترجیح رویکرد به کارگیری موقت در خارج از بیمارستان و دورکاری پیگیری شود.

دکتر «مهرداد شریفی» افزود: در این نشست، آخرین وضعیت پشتیبانی از حوزه های بهداشت، درمان و غذا و دارو در عرصه مقابله با کووید-۱۹ بررسی و با تصمیم هایی در این راستا همراه شد.