فعالیت تیم اطلاع رسانی آموزش همگانی مرکز بهداشت شهدای والفجر برای پیشگیری از بیماری COVID۱۹
فعالیت تیم اطلاع رسانی آموزش همگانی مرکز بهداشت شهدای والفجر برای پیشگیری از بیماری COVID۱۹

واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت شهدای والفجر، با همیاری واحدهای ستادی، تیم اطلاع رسانی آموزش همگانی برای پیشگیری از بیماری COVID۱۹ را راه اندازی کرد. به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر، رئیس این مرکز با بیان اینکه در این اقدام استانداردهای لازم برای کاهش مواجهه با عوامل میکروبی بیماری زا و جلوگیری از […]

واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت شهدای والفجر، با همیاری واحدهای ستادی، تیم اطلاع رسانی آموزش همگانی برای پیشگیری از بیماری COVID۱۹ را راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر، رئیس این مرکز با بیان اینکه در این اقدام استانداردهای لازم برای کاهش مواجهه با عوامل میکروبی بیماری زا و جلوگیری از انتقال کرونا ویروس در نظر گرفته شده است، افزود: مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل(ع) واقع در بلوار نصر، مرکز خدمات جامع سلامت احمد بن موسی (ع) واقع در قلعه نو و مرکز خدمات جامع سلامت سعدی واقع در بلوار نارنجستان محله سعدی برای ارایه خدمات سرپایی در نظر گرفته شده است.

دکتر «احمد رضازاده» افزود: از پنجم اسفند، شش تیم سیار این مرکز متشکل از کارشناسان آموزشی و بهداشتی به آموزش چهره به چهره به کارکنان شاغل در ادارات، مراکز و صنوف تهیه و توزیع مواد غذایی، کارخانه ها، کارگاه ها، هتل ها و مهمانسراها، مراکز و مجتمع های پزشکی و آزمایشگاهی و مبادی ورودی قطار شهری پرداخته اند.

او ادامه داد: این کارشناسان تا کنون با توزیع محتواهای آموزشی شامل۴۶ هزار و ۸۴۰ بروشور، یک هزار و ۷۵۹ عدد لوح فشرده و نصب یک هزار و ۷۵۹ پوستر، به صورت حضوری به افراد آموزش دادند.

رییس مرکز بهداشت شهدای والفجر از شهروندان خواست تا توصیه های کارشناسان بهداشتی را جدی گرفته و مطالب آموزشی را مطالعه کنند و با خودمراقبتی سهم مهمی در کاهش آلودگی و انتشار ویروس کرونا داشته تا در روزهای آینده شاهد کنترل این بیماری باشیم.