معرفی ۳ مرکز برای ارایه خدمات دندانپزشکی در شیراز
معرفی ۳ مرکز برای ارایه خدمات دندانپزشکی در شیراز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «شاهرخ قیصری» توصیه کرد: برای حفظ سلامتی مردم خدمات غیر اورژانسی دندان مانند ترمیم ساده و روکش و کارهای زیبایی تا اطلاع بعدی در بخش های دولتی و خصوصی متوقف شود. او اضافه کرد: در حال حاضر تمام مراکز بهداشتی درمانی و مراکز خدمات جامع خدمات […]

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «شاهرخ قیصری» توصیه کرد: برای حفظ سلامتی مردم خدمات غیر اورژانسی دندان مانند ترمیم ساده و روکش و کارهای زیبایی تا اطلاع بعدی در بخش های دولتی و خصوصی متوقف شود.

او اضافه کرد: در حال حاضر تمام مراکز بهداشتی درمانی و مراکز خدمات جامع خدمات سلامت فعال است و ارایه خدمات اورژانسی به مردم مانند باز کردن آبسه و درمان دردهای غیرقابل تحمل، در این مراکز انجام می شود.

دبیر شورایعالی دندانپزشکی دانشگاه افزود: دانشکده دندانپزشکی شیراز برای ارایه خدمات اورژانسی و ضروری در نوبت صبح فعال بوده و پذیرش ضروری بیماران بخش اطفال، عصب کشی و جراحی انجام می شود.

دکتر قیصری ادامه داد: بر اساس دستور رییس دانشگاه، وسایل حفاظتی و ضدعفونی کننده تهیه شده و در اختیار مراکز ارایه دهنده خدمات قرار داده شده است.

او اعلام کرد: مرکز دندانپزشکی قطب الدین در منطقه دروازه کازرون و مرکز خصوصی دکتر حکمت واقع در خیابان زرهی، نبش خیابان بعثت آماده ارایه خدمات اورژانس به صورت شبانه روزی است.