افزایش ساعات کاری ۴ مرکز خدمات جامع سلامت تا ساعت ۲۴
افزایش ساعات کاری ۴ مرکز خدمات جامع سلامت تا ساعت ۲۴

رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب، از فعالیت ۱۶ ساعته مراکز خدمات جامع سلامت، برای ارایه خدمات به افراد مشکوک به COVID-۱۹ خبر داد. به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای انقلاب، دکتر «حمیدرضا قاسم پور» در پی انتشار ویروس کویید ۱۹ در سطح کشور گفت: با دستور رییس دانشگاه و برای پاسخگویی به مردم در […]

رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب، از فعالیت ۱۶ ساعته مراکز خدمات جامع سلامت، برای ارایه خدمات به افراد مشکوک به COVID-۱۹ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای انقلاب، دکتر «حمیدرضا قاسم پور» در پی انتشار ویروس کویید ۱۹ در سطح کشور گفت: با دستور رییس دانشگاه و برای پاسخگویی به مردم در زمان بحران بیماری کووید-۱۹ تعیین شد، تعدادی از مراکز خدمات جامع سلامت شهری از ۸ صبح تا ۲۴ برای بخش درمان سرپایی ارائه خدمت کنند.

او هدف از اجرای این برنامه را راهی برای تضمین بالاترین سطح دسترسی جغرافیایی مردم شیراز نام برد و افزود: مراکز منتخب از بین مراکزی انتخاب شده اند که بهترین وضعیت ممکن از نظر دسترسی، فضای فیزیکی و نیروی انسانی را دارا هستند.

رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب، مراکز خدمات جامع سلامت تعیین شده تحت پوشش را مرکز جامع سلامت بوستان واقع در شهرک گلستان، مرکز میرزایی واقع در شهرک شهید بهشتی، مرکز فاطمه الزهرا(س) واقع در همت جنوبی و مرکز حر ریاحی واقع در بلوار ابوذر غفاری نام برد و گفت: افزایش ساعات کاری این مراکز دولتی در شرایط بحران بدین منظور پیش بینی شده که همشهریان بتوانند در صورت نبود دسترسی به پزشک خانواده خود، همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ از خدمات سرپایی به بیماران مشکوک به کویید ۱۹ استفاده کنند.

دکتر قاسم پور از شهروندان خواست تا ضمن حفظ آرامش و خونسردی در شرایط بحران، خودمراقبتی را در پیش گرفته و با رعایت دقیق دستورکارهای محافظت فردی، شستشوی مداوم دست ها، حفظ فاصله بیش از یک متر با افراد مشکوک و ضدعفونی وسایل مورد استفاده، از ابتلا به بیماری ویروسی کویید ۱۹ پیشگیری کنند.