اعلام آمادگی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز برای مشارکت در مهار بیماری کرونا
اعلام آمادگی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز برای مشارکت در مهار بیماری کرونا

در آخرین نشست ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بررسی اقدامات مربوط به مهار کرونا، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، برای مشارکت همه جانبه در مهار بیماری کرونا در استان فارس، اعلام آمادگی کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس دانشگاه در این نشست با تقدیر از همدلی و مشارکت […]

در آخرین نشست ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بررسی اقدامات مربوط به مهار کرونا، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، برای مشارکت همه جانبه در مهار بیماری کرونا در استان فارس، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس دانشگاه در این نشست با تقدیر از همدلی و مشارکت فعالانه تمامی ارگان ها، به ویژه نیروهای بسیجی در یاری رسانی به مهار کرونا ویروس در استان فارس، گفت: از جمله این خدمات جهادی، حضور روزانه ۹۰ دانشجو از تشکل های دانشجویی در مرکز تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و همچنین فرآیندهای توزیع دارو در استان است.

دکتر «مهرزاد لطفی» از اتحاد خوب بسیج و دانشگاه به عنوان عاملی تاثیرگذار در امر خدمت به مردم برای ریشه کنی بیماری کرونا یاد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز نیز در این نشست مجموعه سلامت را خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا دانست و ابراز امیدواری کرد با ایثار و درایت کارکنان مجموعه سلامت، بیماری کرونا در استان مهار شود.

سرهنگ دوم پاسدار «مجید علی پور» افزود: مجموعه بسیج با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و به کارگیری نیروهای بسیج، برای هرگونه مشارکت در زمینه های نظارت، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و اعزام نیروهای خدمت رسان به سراسر استان، اعلام آمادگی می کند.معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن بیان هماهنگی های انجام شده با سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس در پیشبرد مشترک برنامه های مربوط به ارائه خدمت در بیماری کرونا، نماینده دانشگاه را برای پیگیری برنامه های مشترک، معرفی کرد.

این نشست صبح امروز، سیزدهم اسفند در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

بررسی آخرین اقدامات مجموعه دانشگاه در پیشبرد برنامه های مهار بیماری کرونا، از دیگر محورهای این نشست بود.