همکاری بیش از پیش کارشناسان بهداشتی با معاون جدید بهداشتی برای ریشه کنی کرونا
همکاری بیش از پیش کارشناسان بهداشتی با معاون جدید بهداشتی برای ریشه کنی کرونا

در آیینی که با حضور رییس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان فراشبند برگزار شد، معاون جدید بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند معرفی شد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در این آیین ضمن معرفی مهندس «اکبر نوربخش» به عنوان معاون بهداشتی و […]

در آیینی که با حضور رییس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان فراشبند برگزار شد، معاون جدید بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فراشبند، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در این آیین ضمن معرفی مهندس «اکبر نوربخش» به عنوان معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند، او را یکی از نیروهای جوان، فعال و آشنا با مسایل بهداشتی عنوان کرد که امید است با مشارکت کارشناسان بهداشتی شبکه در راستای ارتقای سلامت منطقه گام های موثری برداشته شود و شاخص های بهداشتی شهرستان را به جایگاه بالایی برسانیم.

دکتر «حسن کرمی» ضمن اشاره به اینکه بخشی از کار حوزه بهداشت، پیشگیری است و نتایج آن در سال های آینده نمایان می شود، اضافه کرد: با کار بیشتر و فرهنگ سازی در بخش بهداشت و ارتقای سطح سواد سلامت مردم هزینه های درمانی نیز کاهش پیدا می کند.

او افزود: در این شرایط باید همه مسوولان و کارکنان بخش های مختلف بهداشتی با کمک همدیگر و همدلی و همفکری مشکلات بهداشتی را به کمترین حد ممکن برسانیم و ضمن تعامل و همکاری لازم با معاون جدید بهداشت برای ارتقای بهداشت و سلامت مردم تلاش کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس جدید ۲۰۱۹ و مسوولیت سنگین معاونت بهداشت در مقابله با این بحران، بر تعامل و مشارکت بیش از پیش کارشناسان بهداشتی و ستادی با معاون جدید بهداشتی تاکید کرد.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند نیز یکی از وظایف معاونت بهداشتی و مجموعه واحدهای بهداشتی را بسیج تمام امکانات برای پیشگیری و کنترل کرونا عنوان کرد و گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و با همفکری بیشتر این بحران را با سربلندی پشت سر بگذاریم.

مهندس «اکبر نوربخش» ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همفکری مسوولان دانشگاه و شبکه بهداشت می توانیم در راستای ارتقای سلامت مردم در منطقه گام های مهمی را برداریم.