آموزش مهارت مدیریت استرس در زمینه بیماری کرونا ویروس به ادارات و اصناف شیراز
آموزش مهارت مدیریت استرس در زمینه بیماری کرونا ویروس به ادارات و اصناف شیراز

آموزش مهارت مدیریت استرس در زمینه بیماری کرونا برای افزایش آگاهی عموم نسبت به مدیریت و کنترل استرس در مقابله با بیماری کرونا در قالب تیم های سیار اجرا شد. به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر، کارشناس واحد بهداشت روان این مرکز گفت: استرس مجموع واکنش های جسمی، روحی روانی، ذهنی و رفتاری […]

آموزش مهارت مدیریت استرس در زمینه بیماری کرونا برای افزایش آگاهی عموم نسبت به مدیریت و کنترل استرس در مقابله با بیماری کرونا در قالب تیم های سیار اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر، کارشناس واحد بهداشت روان این مرکز گفت: استرس مجموع واکنش های جسمی، روحی روانی، ذهنی و رفتاری است که انسان در برابر عوامل درونی یا بیرونی که بر هم زننده ثبات و تعادل طبیعی اوست نشان می دهد و بیشتر ما وقتی با اتفاقات و حوادث ناگواری روبرو می شویم مانند مواجهه یا همه گیری ویروس کرونا یا احساس کنترلی روی شرایط را نداریم و اوضاع برایمان غیر قابل پیش بینی می شود، دچار استرس می شویم.

«سیمین تاج دهقانی» افزود: برای افزایش روحیه عموم و راه های مقابله با استرس های ناشی از اینگونه حوادث، کارشناسان بهداشت روان با مراجعه به ادارات و اصناف سطح شهر، مهارت های مقابله با استرس را به افراد آموزش دادند.