بازدید کارشناسان بهداشت محیط اقلید از واحدهای صنفی حسن آباد
بازدید کارشناسان بهداشت محیط اقلید از واحدهای صنفی حسن آباد

کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اقلید از اجرای طرح ضربتی نظارت بر واحدهای صنفی در زمینه رعایت بهداشت برای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، مهندس «سعید رضوان دوست» گفت: در این طرح ضمن بازدید از ادارات، بانک ها، اصناف، اغذیه […]

کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اقلید از اجرای طرح ضربتی نظارت بر واحدهای صنفی در زمینه رعایت بهداشت برای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، مهندس «سعید رضوان دوست» گفت: در این طرح ضمن بازدید از ادارات، بانک ها، اصناف، اغذیه فروشی ها و مرکز خدمات جامع سلامت شهری حسن آباد، مطالبی در زمینه رعایت بهداشت مواد غذایی، نحوه مراقبت و پیشگیری از بیماری کرونا و نحوه صحیح شست و شوی دست آموزش داده شد.

او با اشاره به حضور کارشناسان این شبکه در مرکز خدمات جامع سلامت شهری اقلید، از ضدعفونی و گندزدایی محوطه ساختمان این مرکز خبر داد.

کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اقلید افزود: در بازدید از اغذیه فروشی ها نیز مقداری رنگ غیرمجاز کشف و معدوم شد.

رضوان دوست اضافه کرد: طرح ضربتی بازدید از واحدهای صنفی به صورت تدریجی در تمام شهرستان اقلید انجام می شود.

در پایان این طرح، کلاس آموزشی پیشگیری از کرونا با حضور کارکنان راهنمایی و رانندگی، شورای شهر و شهرداری حسن آباد برگزار شد.