اجرای عملیات شست و شو و گندزدایی خیابان ها و معابر شهری برای پیشگیری از ویروس کرونا در فیروزآباد
اجرای عملیات شست و شو و گندزدایی خیابان ها و معابر شهری برای پیشگیری از ویروس کرونا در فیروزآباد

با حضور فرماندار، شهردار و اعضای کارگروه مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان فیروزآباد، عملیات شست و شو و گندزدایی خیابان ها و معابر شهری این شهرستان انجام شد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، رئیس مرکز بهداشت این شهرستان گفت: در راستای مصوبات کارگروه مبارزه با ویروس کرونا، مرحله […]

با حضور فرماندار، شهردار و اعضای کارگروه مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان فیروزآباد، عملیات شست و شو و گندزدایی خیابان ها و معابر شهری این شهرستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، رئیس مرکز بهداشت این شهرستان گفت: در راستای مصوبات کارگروه مبارزه با ویروس کرونا، مرحله نخست عملیات گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی از جمله بوستان ها، سرویس ‌های بهداشتی، آرامستان ‌ها، وسایل نقلیه، خودروهای عمومی، خیابان ها و معابر برای مقابله با ویروس کرونا، با وسایل و پهپادهای سمپاش انجام شد.

«بهادر قهرمانی» افزود: محدود کردن تردد شهروندان در مسیرهای شهری و خودداری از پارک خودروها در حاشیه خیابان ها، به عوامل اجرایی کارگروه مبارزه با ویروس کرونا در این زمینه کمک می کند.