برگزاری نشست کمیته بحران با محوریت پیشگیری از بیماری کووید۱۹ در بیمارستان قلب الزهرا(س)
برگزاری نشست کمیته بحران با محوریت پیشگیری از بیماری کووید۱۹ در بیمارستان قلب الزهرا(س)

نشست کمیته بحران با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نحوه توزیع منطقی وسایل حفاظت فردی در بیمارستان قلب الزهرا(س) با حضور مسوولان این بیمارستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بیمارستان خیریه قلب الزهرا(س)، مدیر این بیمارستان گفت: در این نشست ضمن بررسی مجدد پروتکل وزارت بهداشت در مواجهه با موارد مشکوک به […]

نشست کمیته بحران با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نحوه توزیع منطقی وسایل حفاظت فردی در بیمارستان قلب الزهرا(س) با حضور مسوولان این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان خیریه قلب الزهرا(س)، مدیر این بیمارستان گفت: در این نشست ضمن بررسی مجدد پروتکل وزارت بهداشت در مواجهه با موارد مشکوک به بیماری کرونا، تاکیدات لازم برای استفاده بهینه از وسایل ایمنی نظیر ماسک، دستکش، گان، شیلد و در صورت لزوم ارائه آموزش به کارکنان در این خصوص، انجام شد.

دکتر «مهدی ماهر» با تاکید بر اهمیت سلامت کارکنان این بیمارستان، افزود: توزیع ایمن، عادلانه و معقول ماسک، وسایل ضدعفونی، فرایند گندزدایی و ضد عفونی سطوح، اجسام، وسایل و تجهیزات مستقر در بیمارستان از جمله موارد مطرح شده در این نشست به شمار می رود.

او ادامه داد: در این نشست مقرر شد مسوولان تمامی بخش ها ضمن پیگیری ارتقای شرایط بهداشتی واحد، گزارش وضعیت بهداشتی خود را در نشست های بعدی این کمیته مطرح کنند./۱۰۵ضدعفونی شهر اردکان برای پیشگیری از کروناویروس