راهکارهای قانونی برای شبهه کنندگان درانتخابات وجود دارد
راهکارهای قانونی برای شبهه کنندگان درانتخابات وجود دارد

استاندار فارس گفت: اگر کسانی شبهه و شکی در ارتباط با انتخابات دارد، در چارچوب راهکار قانونی این موضوع را دنبال کنند . به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا ، عنایت‌الله رحیمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در هیات نظارت انتخابات، تخلفات انتخاباتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در زمان […]

استاندار فارس گفت: اگر کسانی شبهه و شکی در ارتباط با انتخابات دارد، در چارچوب راهکار قانونی این موضوع را دنبال کنند .

به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا ، عنایت‌الله رحیمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در هیات نظارت انتخابات، تخلفات انتخاباتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در زمان مشخص شده از سوی قانونگذار، هم هیات نظارت و هم شورای نگهبان تصمیم‌ قانونی و شرعی لازم را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: عزیزانی که رهنمودی در ارتباط با انتخابات می‌کنند، این رهنمود آنان حتما مدنظر است و برای پاسخ به شک و شبهه‌ها راهکار قانونی پیش‌بینی شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین از تمام کسانی که در انتخابات دوم اسفند مشارکت کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، انتخابات دوم اسفند بی حاشیه و مطلوب بود

انتخابات یازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی همزمان با نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه برگزار شد.


استان فارس با ۳۶ شهرستان، ۱۸ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است.