کمک ۷۲۰ میلیارد ریالی حامیان به فرزندان ایتام و محسنین
کمک ۷۲۰ میلیارد ریالی حامیان به فرزندان ایتام و محسنین

در ۱۱ ماهه امسال حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در فارس ۷۲۰ میلیارد و ۳۳۸ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۶۱۵ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند. محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در ۱۱ ماهه امسال ۷۲۰ میلیارد و ۳۳۸ میلیون و ۹۴۴ هزار و […]

در ۱۱ ماهه امسال حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در فارس ۷۲۰ میلیارد و ۳۳۸ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۶۱۵ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.


محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در ۱۱ ماهه امسال ۷۲۰ میلیارد و ۳۳۸ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۶۱۵ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند که با این حرکت نوع دوستانه آرامش را به آنان هدیه دادند.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۷۷ هزار و ۹۶۲ نفر حامی در استان وجود دارد، افزود: از این تعداد، ۴۸ هزار و ۳۳۶ نفر حامی ایتام و مابقی حامی فرزندان محسنین هستند که حمایت از ۲۳ هزار و ۳۸۲ فرزند معنوی خود را بر عهده دارند که تعداد ۹ هزار و ۸۱۳ نفر از فرزندان ایتام و مابقی از فرزندان محسنین هستند.
مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان ایتام میزان ۴۷۳ میلیارد و ۶۰۲ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۷۱۸ ریال و حامیان محسنین نیز ۲۴۶ میلیارد و ۷۳۶ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۹۷ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
بذرافشان میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در ۱۱ ماهه امسال ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۶۷۴ ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت میزان سرانه پرداختی هر حامی ۸۳۹ هزار و ۹۶۵ ریال بوده است و درآمد کل طرح اکرام نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد رشد داشته است.