آمادگی سامانه تلفنی “١۴٨٠” در ارائه خدمات تخصصی مشاوره کاهش استرس و اضطراب از بیماری کرونا
آمادگی سامانه تلفنی “١۴٨٠” در ارائه خدمات تخصصی مشاوره کاهش استرس و اضطراب از بیماری کرونا

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز، هادی ابراهیمی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز با بیان اینکه بهترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ویروس جدید، رعایت بهداشت فردی می باشد، گفت : سامانه تلفنی رایگان ١۴٨٠ آماده ارائه خدمات تخصصی مشاوره در کاهش اضطراب و استرس از بیماری کرونا می باشد. ابراهیمی افزود […]


به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز، هادی ابراهیمی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز با بیان اینکه بهترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ویروس جدید، رعایت بهداشت فردی می باشد، گفت : سامانه تلفنی رایگان ١۴٨٠ آماده ارائه خدمات تخصصی مشاوره در کاهش اضطراب و استرس از بیماری کرونا می باشد.

ابراهیمی افزود : سامانه ١۴٨٠ از ساعت ٨ صبح لغایت ٨ شب، آماده ارائه هرگونه مشاوره تخصصی در خصوص کاهش اضطراب و استرس از این بیماری می باشد.

در پایان ابراهیمی با بیان اینکه شهروندان می توانند اخبار مربوط به کروناویروس را از سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آدرس corona.sums.ac.ir ، خبرگزاری ها و صداوسیما دنبال کنند، افزود : انتظار می رود که برای پیشگیری از هرگونه ابتلا به بیماری های واگیر به ویژه ویروس کرونا ، صرفا به هشدارهایی که از مراجع رسمی اعلام می شود توجه نموده و از دامن زدن به شایعات و بازنشر اخبار جعلی که آرامش جامعه را بر هم می زند خودداری فرمایند.