بسته شدن سامانه «تصمیم» با هدف پیشگیری از انتشار کرونا
بسته شدن سامانه «تصمیم» با هدف پیشگیری از انتشار کرونا

ابراهیمی گفت: سامانه «تصمیم» که با هدف کاهش طلاق، ایجاد شده است، یکی از پرمراجع ترین، بخش هاست که سامانه آن با هماهنگی مقامات کشوری و استانی تا اطلاع ثانوی برای پیشگیری از انتشار کرونا، بسته شده است. «هادی ابراهیمی»، امروز (دوشنبه ۱۲ اسفند) با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بهزیستی شهرستان شیراز […]

ابراهیمی گفت: سامانه «تصمیم» که با هدف کاهش طلاق، ایجاد شده است، یکی از پرمراجع ترین، بخش هاست که سامانه آن با هماهنگی مقامات کشوری و استانی تا اطلاع ثانوی برای پیشگیری از انتشار کرونا، بسته شده است.

«هادی ابراهیمی»، امروز (دوشنبه ۱۲ اسفند) با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بهزیستی شهرستان شیراز برای مقابله با کرونا به خبرنگار پگاه خبر در شیراز گفت: از نخستین روزهای انتشار این ویروس، کاهش تردد و حضور در اماکن پر رفت و آمد مورد توجه بهزیستی شیراز قرار گرفت.
مدیر بهزیستی شهرستان شیراز ادامه داد: سامانه «تصمیم» که با هدف کاهش طلاق، ایجاد شده است، یکی از پرمراجع ترین، بخش هاست که سامانه آن با هماهنگی مقامات کشوری و استانی تا اطلاع ثانوی برای پیشگیری از انتشار کرونا، بسته شده است.
وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از مراجعان به ساختمان مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز، علیرغم بسته شدن سایت و ارسال پیامک در این زمینه به متقاضیان، بدون در نظر گرفتن شرایط، و احتمال بیماری به اداره مراجعه مینمایند.
ابراهیمی از مراجعان درخواست کرد: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال را می گذرانیم و بعد از ثبت نام در سامانه «تصمیم» حضور در کلاس های مشاوره و انجام مراحل قانونی دیگر، نیز نیاز میباشد از متقاضیان درخواست داریم که صبوری کنند وبه محض شروع به کار سامانه مراتب به اطلاع رسانده میشود
وی تاکید کرد: بسته شدن سامانه با یک نگاه ویژه برای ارتقاء سلامت عمومی به انجام رسیده است و همگی باید در این شرایط، با اجتناب از حضور در مراکز و مجامع شلوغ، برای مهار این ویروس در جامعه، همکاری گسترده داشته باشیم.