مسیر توسعه کشور از ایستگاه آموزش و پرورشِ پیشرفته و توسعه یافته عبور می کند
مسیر توسعه کشور از ایستگاه آموزش و پرورشِ پیشرفته و توسعه یافته عبور می کند

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: تعلیم و تربیت را تمام امید نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت:این اهمیت ناشی از آن است که ریل‌های توسعه کشور در بخش‌های مختلف فرهنگی ،سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی از ایستگاه آموزش‌وپرورش پیشرفته و توسعه‌یافته می‌گذرد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، علیرضا کاظمی […]

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: تعلیم و تربیت را تمام امید نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت:این اهمیت ناشی از آن است که ریل‌های توسعه کشور در بخش‌های مختلف فرهنگی ،سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی از ایستگاه آموزش‌وپرورش پیشرفته و توسعه‌یافته می‌گذرد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، علیرضا کاظمی در آیین معارفه مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش فارس در شیراز ، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر تفاوت در موقعیت اجتماعی و درجات افراد در جامعه گفت: فلسفه همه این تفاوت‌ها امتحان الهی از افراد در موقعیت‌های مختلف است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش ،تعلیم و تربیت را تمام امید نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت:این اهمیت ناشی از آن است که ریل‌های توسعه کشور در بخش‌های مختلف فرهنگی ،سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی از ایستگاه آموزش‌وپرورش پیشرفته و توسعه‌یافته می‌گذرد.

وی ریشه مشکلات هر جامعه‌ای را در ناکارآمدی آموزش‌وپرورش آن جامعه دانست و گفت: نظام تعلیم و تربیت متعلق به همه جامعه است و همه در مقابل آن مسئول‌اند و باید آن را بر صدر توجهات قرارداد تا به موفقیت‌ها و چشم‌انداز خود دست یابد.

کاظمی کار تعلیم و تربیت و مدیریت در این نظام را یک مدیریت سخت و پیچیده دانست و گفت: ما میراث دار شغل انبیاء هستیم و باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه ، گفت: نظام تعلیم و تربیت در یک آزمون سخت در این زمینه قرارگرفته و نوع عکس‌العمل ما به این موضوع اجتماعی تعیین‌کننده است.

وی افزود: در صورت استفاده صحیح از این موقعیت مخاطره‌آمیز،می‌توان از آن به‌عنوان یک فرصت طلایی برای تکرار تاریخ پرافتخار  آموزش‌وپرورش در دوران دفاع مقدس ،که محل افتخارآفرینی فرهنگیان و دانش آموزان در میدان جهاد بود تبدیل کرد و با ایجاد انگیزه در همکاران آن‌ها را برای یک جهاد علمی مهیا نمود.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات دکتر علی عسکر نجفی به‌عنوان مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش فارس، فرهاد اسماعیلی به  سمت مدیر کل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد.