گسترش فضای نقد در جامعه با تربیت دانش آموزانی پرسشگر توسط معلمان
گسترش فضای نقد در جامعه با تربیت دانش آموزانی پرسشگر توسط معلمان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: تمام معلمان باید تلاش‌ ‌کنند تا اینکه دانش‌آموزان مطالبه‌گر و پرسشگر باشند و بتوانیم فضای نقد و پرسش را در جامعه گسترش دهیم. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، عبدالرضا قاسم پور در آیین معارفه مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش فارس، با اشاره به فرموده مولای […]

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: تمام معلمان باید تلاش‌ ‌کنند تا اینکه دانش‌آموزان مطالبه‌گر و پرسشگر باشند و بتوانیم فضای نقد و پرسش را در جامعه گسترش دهیم.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، عبدالرضا قاسم پور در آیین معارفه مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش فارس، با اشاره به فرموده مولای متقیان در عهدنامه خود به مالک و تاکید بر موقتی بودن مسوولیت‌ها و اینکه فرصت‌ها را چون ابرهای بهاری تشبیه کرده که به زودی می‌گذرند، گفت: پس باید از این فرصت‌های مسوولیت برای گره‌گشایی از کار مردم استفاده کرد و از ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان که موتور محرکه جامعه هستند و دانش‌آموزانی که موجب تحول در جامعه هستند استفاده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ،فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت را کار بسیار مهم و ارزشمندی دانست و افزود: تمام معلمان باید تلاش‌ ‌کنند تا اینکه دانش‌آموزان مطالبه‌گر و پرسشگر باشند و بتوانیم فضای نقد و پرسش را در جامعه گسترش دهیم.

وی ارتقای اخلاق در جامعه را به عنوان یکی از اولویت ها برشمرد و گفت: اگر بتوانیم اخلاق را بالا ببریم، در واقع سرمایه اجتماعی خود را افزایش داده‌ایم چرا که امروز بیش از پیش جامعه نیازمند ارتقای اخلاق و القای امید است و آموزش و پرورش در این راستا نقش کلیدی دارد

قاسم پور تاکید کرد: اعتقاد ما این است که هزینه‌های آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری برای مملکت است و ما باید قدردان مربیان و معلمان خود باشیم و همت و اراده خود را افزایش داده تا شاهد تحقق برنامه ها باشیم.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات دکتر علی عسکر نجفی به‌عنوان مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش فارس، فرهاد اسماعیلی به  سمت مدیر کل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد.