وزیر بهداشت در پیامی از مقام معظم رهبری قدردانی کرد
وزیر بهداشت در پیامی از مقام معظم رهبری قدردانی کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی، از مقام معظم رهبری در پی ارسال پیام ویدیویی توییتری رهبر انقلاب و تشکر صمیمانه از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا، قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نقل از وبدا، در متن این پیام آمده است؛ حضرت آیت الله […]

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی، از مقام معظم رهبری در پی ارسال پیام ویدیویی توییتری رهبر انقلاب و تشکر صمیمانه از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نقل از وبدا، در متن این پیام آمده است؛

حضرت آیت الله خامنه ای(دامت برکاته)

مقام معظم رهبری

با سلام و تقدیم احترام

پیام امید بخش، پدرانه، مهربانانه و سرشار از صفای حضرتعالی، همکاران عزیزم را که در سراسر کشور، شبانه روز و بی هراس دل به دریای بلا زده اند تا هموطنان نازنین گرفتار در گرداب بیماری نوپدید را برهانند، سراپا شوق و امید و سپاس کرد و خستگی روز و شبهای نفس گیر و جانکاه را از جسم و جانشان زدود و این فرزند کوچک و سرباز خدمتگزارتان را بیش از پیش شرمسار محبت های بیکرانتان نمود.

امسال سربازان و افسران ارشد نظام سلامت با دل زدن به موج سیلاب های بهاری و جانفشانی در آنفلوآنزای پاییزی، لحظه ای از کنار مردم و بیماران نیازمند دور نشدند و با تلاشی بی وقفه در کاهش مرگ و میرها افتخاراتی بی بدیل آفریدند که سازمان های بین المللی را در اوج تحریم های ظالمانه، شگفت زده کرد و این بار نیز شیرزنان و بزرگ مردان عرصه بهداشت و درمان، جان بر کف می روند تا با شکست هر چه زودتر بیماری، افتخاری نو در تاریخ کشور عزیزمان بیافرینند و پیام محبت آمیز و دلگرم کننده حضرتعالی نفس تازه شان بخشید تا آهنگ گامهای شتابانشان تندتر و زمان سلطه شان بر عامل بیماری‌زا، کوتاهتر شود.

علیرغم رنجی که از رنجوری مردم می کشیم، وفاق و همدلی ملی بین همه دستگاه های اجرایی، رسانه ملی، نیروهای مسلح، سازمان های مردم نهاد و مردم عزیز کشورمان در کنار خدمتگزاران عرصه سلامت با شعار “کرونا را شکست می دهیم” جهانیان را شگفت زده خواهد کرد.

امروز فرزندان و سربازان حضرتعالی سفیران مدافعان سلامت در کنار مدافعان حرم و پیروان فرهنگ ایثار و جهاد می کوشند تا با لطف پروردگار هرچه زودتر خبر خوش مهار بیماری را به استحضار فرمانده خویش برسانند. انشاالله دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف و مومن در این لیله الرغائب، در دور شدن بیماری و بلا از جان مردم عزیز سرزمینمان و افزایش توان تلاشگران عرصه سلامت کارگشا خواهد بود.

طول عمر با برکت و تندرستی حضرتعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.