اعلام حمایت و آمادگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا
اعلام حمایت و آمادگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به آمادگی این مجموعه برای هرگونه خدمت به ریشه کنی بیماری کرونا، اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «حمید مقامی» با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و مقابله جدی با آن، نهاد نمایندگی […]

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به آمادگی این مجموعه برای هرگونه خدمت به ریشه کنی بیماری کرونا، اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «حمید مقامی» با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و مقابله جدی با آن، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، روحانیون، مشاوران و همگی کارکنان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری، همدلی و پشتیبانی معنوی، روحی و روانی و حتی حضور در خط مقدم مراقبت و پاسداری از سلامت بیماران مبتلا به ویروس کرونا اعلام می دارد و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نمی کند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تقدیر از به همه عوامل دست اندرکاران، فرماندهان، افسران و سربازان سلامت و تشکر از تمامی کادر درمان در بیمارستان ها و مراکز درمانی که با از خودگذشتگی و ایثار در جبهه دفاع از سلامت و بهداشت مردم به خدمت مشغولند، ابراز امیدواری کرد تا این بحران نیز به زودی به آرامش تبدیل شود و کارکنان خدوم درمان همچون سال های دفاع مقدس سربلند و سرافراز از این آزمایش الهی بیرون آیند.

او در پایان به همه سربازان سلامت توصیه کرد تا ضمن مراقبت های جسمانی، به مراقبت های معنوی و روحانی توجه ویژه داشته باشند و یاد خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) را برای دفع بلا از نظر دور ندارند