پیشگیری از کروناویروس در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز
پیشگیری از کروناویروس در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

در راستای مقابله و پیشگیری با کروناویروس، خودروهای عمومی، سطوح و بخش های مختلف بیمارستان امام حسن عسکری(ع) و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان زرقان ضدعفونی شد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان، کارشناس بهداشت محیط شبکه گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اجرایی شدن مصوبات کارگروه سلامت شهرستان […]

در راستای مقابله و پیشگیری با کروناویروس، خودروهای عمومی، سطوح و بخش های مختلف بیمارستان امام حسن عسکری(ع) و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان زرقان ضدعفونی شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان، کارشناس بهداشت محیط شبکه گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اجرایی شدن مصوبات کارگروه سلامت شهرستان زرقان با مشارکت شهرداری زرقان خودروهای حمل و نقل عمومی ضدعفونی شدند و با پخش تراکت های آموزشی بین رانندگان وسایط نقلیه عمومی، اطلاع رسانی در این زمینه انجام شد.

مهندس «حسین فیاضی» افزود: در ورودی اداره های شهرستان زرقان نیز با نصب بنر هشدارهای خودمراقبتی در معرض دید مراجعان قرار داده شده و پایگاه اطلاع رسانی در وردوی شهرک صنعتی برای پاسخگویی به مردم برپا شد.

او ادامه داد: با توجه به مصوبات کارگروه سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرقان، اقداماتی شامل گندزدایی سطوح شامل کف، دیوارها، دستگیره درها، سرویس های بهداشتی، آبخوری ها، راهروها و پله ها با محلول یک دهم درصد آب ژاول(وایتکس) درپایگاه های سلامت «دودج»، «شهریار» و شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرقان انجام شد.

مهندس فیاضی اضافه کرد: تمام سطوح، ورودی ها، بخش های اتفاقات، آزمایشگاه، رادیولوژی، سرویس های بهداشتی، راهروها، پله ها و سایر قسمت های بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان نیز با محلول یک دهم درصد آب ژاول(وایتکس) گندزدایی شد./