تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سربازان سپیدپوش عرصه سلامت
تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سربازان سپیدپوش عرصه سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انتشار پیامی، از خدمات بی شائبه مجموعه سلامت استان در ریشه کنی بیماری کرونا و کمک به درمان بیماران، قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» در این پیام، خدمتگزاران این عرصه را سربازان سپیدپوش ایران خوانده و نسبت به ثمربخشی تلاش های […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انتشار پیامی، از خدمات بی شائبه مجموعه سلامت استان در ریشه کنی بیماری کرونا و کمک به درمان بیماران، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» در این پیام، خدمتگزاران این عرصه را سربازان سپیدپوش ایران خوانده و نسبت به ثمربخشی تلاش های مجموعه سلامت در عرصه مبارزه با این بیماری ابراز امیدواری کرد.

در متن این پیام آمده است:

ورود بیماری کرونا به ایران و ابتلای جمعی از هموطنانمان به این بیماری، در کنار همه ابعاد ناخوشایندی که در بر داشت، اما بار دیگر عرصه ای از نمود روشن خدمتگزاری مسوولانه جامعه سلامت در نجات جامعه را به تصویر کشید. همکاران شریف ما در طی روزهای گذشته با حضور خالصانه در مراکز درمانی و ارائه مراقبت های بهداشتی، صحنه هایی زیبا و دلنشین از انسانیت خلق کردند که تا همیشه، در تاریخ سلامت این کشور ماندگار خواهد بود.

به عنوان عضوی از خانواده دست اندرکاران سلامت ایران، به یکایک شما بزرگواران که سربازان سپیدپوش ایران هستید، می بالم و جا دارد از همت بی شائبه و ایثار والای شما عزیزان، در عرصه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و تلاش برای ریشه کنی این بیماری در کشور عزیزمان، قدردانی کنم.

به ویژه تلاش همکاران عزیزم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز که طی این ایام با تعریف مفهوم خدمت به خلق با زیباترین تعبیرها، در قالب تیم های درمانی، بهداشتی و پشتیبانی، به صورت شبانه روزی، در حال خدمتگزاری به سلامت مردم عزیز استان هستند را صمیمانه ارج می نهم.

امیدوارم به پاس همت متعالی شما بزرگواران و با مشارکت مسوولانه مردم عزیزمان در مسیر ارتقای سلامت خود، به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری از جامعه و شیرین شدن کام یکایک ایرانیان از ثمره خدمات شما عزیزان باشیم.

ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای یکایک مجموعه سلامت استان و به ویژه مجموعه بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) که در این روزها، شاهد ایثار و خدمتگزاری شبانه روزی آنان بر بالین بیماران هستیم، امید است خداوند مردم شریف ایران را در پناه محبت خود، از هر آسیبی مصون بدارد.