رونمایی از «هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر» و سامانه «سپیدان ۳۶۰» در غرفه استان فارس
رونمایی از «هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر» و سامانه «سپیدان ۳۶۰» در غرفه استان فارس

«هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر» با حضور محمد ابراهیم لاریجانی مدیر‌کل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نمایشگاه تهران رونمایی شد. .  به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد‌خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی،  مراسم رونمایی از «هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر» #IranIsSafeToTravel و سامانه سپیدان با عنوان «سپیدان ۳۶۰» ظهر چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۹۸ […]

«هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر» با حضور محمد ابراهیم لاریجانی مدیر‌کل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نمایشگاه تهران رونمایی شد.

.

 به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد‌خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی،  مراسم رونمایی از «هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر» #IranIsSafeToTravel و سامانه سپیدان با عنوان «سپیدان ۳۶۰» ظهر چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۹۸ با حضور امیرارسلان فیضی رئیس گروه فضای مجازی اداره‌کل بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مصیب امیری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس و سید موید محسن نژاد معاون گردشگری استان فارس در غرفه این استان در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران برگزار شد.

سیاوش سیاوشی مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی بهین برگ در توضیح کمپین «هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر» گفت: «این طرح پنجره‌ای رو به حقیقت ایران باز می‌کند تا مردم دنیا را از امن بودن ایران برای گردشگری و سفر مطلع کنیم. در این کمپین، مردم می‌توانند ویدئوهای خود را از مناطق گردشگری ایران با این هشتگ به اشتراک بگذارند. برای نمونه یک ویدئو که خودمان آن را تهیه کردیم به زبان روسی، آلمانی، چینی، فرانسوی، اسپانیایی، نروژی، سوئیسی و عربی تهیه‌شده است.

او تأکید کرد: «اجرای این طرح همت همه فعالان حوزه گردشگری ایران را می‌طلبد و با شبکه نسیم و مستند نیز در این زمینه رایزنی شده است.»

محمدابراهیم لاریجانی نیز با تأکید بر اهمیت این طرح، یکی از دغدغه‌های دکتر مونسان را، اطلاع‌رسانی این موضوع که ایران را کشوری امن برای گردشگران خارجی نشان دهیم دانست.

بر این اساس، سامانه سپیدان که مشتمل بر اطلاعات مراکز خدماتی شهر سپیدان است نیز رونمایی شد.