رئیس بنیاد صلح گاندی به استان فارس سفر می کند
رئیس بنیاد صلح گاندی به استان فارس سفر می کند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از سفر رئیس بنیاد صلح گاندی و همراهان به این استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، سید موئد محسن نژاد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: « راجاگوپال پی وی، رئیس بنیاد […]

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از سفر رئیس بنیاد صلح گاندی و همراهان به این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، سید موئد محسن نژاد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: « راجاگوپال پی وی، رئیس بنیاد صلح گاندی و چند نفر از اعضایجای جاگات  به کشورایران و استان فارس سفر می کنند. »

اوافزود: « “جای جاگات”  به مفهوم “سلام به جهان” است و اعضای این گروه در سفر دوازده روزه خود  به کشورایران از استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، یزد،اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی بازدید می کنند. »

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با بیان اینکه این گروه از ۲۳ بهمن به صورت زمینی وارد استان فارس می شوند، ادامه داد: « اقامت  رئیس و اعضای این بنیاد در استان فارس ۳ روز است و بازدید از ظرفیت های گردشگری شهرستان های  شیراز، کازرون و اوز در برنامه آنها پیش بینی شده است. »

سید موئد محسن نژاد اضافه کرد: « این گروه از مجموعه تاریخی- فرهنگی حافظیه و مجتمع جهانی صنایع دستی مهستان در شیراز بازدید خواهند کرد و در ادامه نشستی با فعالان گردشگری استان خواهند داشت و پس از آن بازدید از تنگ جهانی چوگان کازرون و شهرستان اوز در برنامه خود دارند.»

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس تصریح کرد: «این گروه به مناسب یکصد و پنجاهمین سال تولد ماهتما گاندی رهبر فقید هند اقدام به یک راهپیمایی جهانی از مبدا دهلی نو تا مقصد ژنو سوئیس با  هدف عدالت، صلح و دوستی بین ملتها نموده اند.»