برپایی میزخدمت مدیران آموزش و پرورش فارس در محل نماز جمعه
برپایی میزخدمت مدیران آموزش و پرورش فارس در محل نماز جمعه

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: فلسفه حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمت به مردم است و خدمت به مردم بالاترین کاری است که یک مدیر می‌تواند انجام دهد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، مدیرکل، اعضای شورای معاونین و روسای ادارات آموزش‌وپرورش نواحی چهارگانه شیراز هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در […]

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: فلسفه حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمت به مردم است و خدمت به مردم بالاترین کاری است که یک مدیر می‌تواند انجام دهد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، مدیرکل، اعضای شورای معاونین و روسای ادارات آموزش‌وپرورش نواحی چهارگانه شیراز هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در محل برگزاری نماز جمعه شیراز و راه‌اندازی میز خدمت به پاسخگویی و رفع  مسائل و مشکلات شهروندان پرداختند.

دکتر علی عسکر نجفی در حاشیه این برنامه با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان گفت :خدمت به مردم بالاترین کاری است که یک مدیر می‌تواند انجام دهد به‌نحوی‌که هم وظیفه‌اش را انجام داده باشد و هم رضایت مردم را حاصل کند و قطعاً رضایت پروردگار نیز در رضایت مردم است.

نجفی بابیان اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند گفت :ما به‌عنوان مسئول باید تلاش کنیم که مسائل و مشکلات مردم را شناسایی کنیم و برای حل آن‌ها چاره‌اندیشی کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس افزود. در کنار کارهای روزمره و مراجعات حضوری که مردم به ادارات دارند یک سنت حسنه و پسندیده‌ای را که بیشتر منبعث از انقلاب اسلامی و روحیه خدمتگزاری مدیران است بنام میز خدمت هرازگاهی دایر می‌شود که امروز شاهد برگزاری آن هستیم.

وی یادآور شد. یکی از محل‌های برپایی میز خدمت که خیلی هم مردم مراجعه دارند و تأثیر خوبی دارد ، محل برگزاری نماز جمعه است که امروز به مناسبت دهه فجر و ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد دایر شدن آن هستیم.

نجفی بابیان اینکه امروز آموزش‌وپرورش هم در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان حضور دارد گفت: در این برنامه علاوه بر اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش‌وپرورش فارس، روسای نواحی چهارگانه  آموزش‌وپرورش شهر شیراز نیز در محل برگزاری نماز جمعه حضور دارند تا مسائل و مشکلات احتمالی شهروندان و نمازگزاران را بشنوند و برای آن‌ها چاره‌اندیشی کنند.

وی با اشاره به برپایی هم‌زمان میزهای خدمت این‌چنینی در اکثر مکان‌های برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: مشکلاتی که اکثراً مردم ممکن است در حوزه آموزش‌وپرورش  با آن مواجه باشند بیشتر در حیطه مسائل مربوط به ثبت‌نام مدارس، نقل و انتقالات و مشکلات نیروی انسانی هست که امیدواریم با برنامه‌ریزی و تدبیر همکارانمان در بخش‌های مختلف شاهد رفع این مشکلات و ارائه خدمت به بهترین نحو ممکن به مردم عزیز باشیم.