افتتاح مرکز آموزش نیروی انسانی فرهنگیان فارس در شیراز
افتتاح مرکز آموزش نیروی انسانی فرهنگیان فارس در شیراز

مرکز آموزش نیروی انسانی فرهنگیان فارس ، در ایام الله دهه فجر و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در شیراز افتتاح شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،این مرکز در زمینی به مساحت ۲۴۶۲ متر مربع و زیر بنای ۳۸۰۰ متر مربع […]

مرکز آموزش نیروی انسانی فرهنگیان فارس ، در ایام الله دهه فجر و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در شیراز افتتاح شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،این مرکز در زمینی به مساحت ۲۴۶۲ متر مربع و زیر بنای ۳۸۰۰ متر مربع در ۵ طبقه با هزینه ۶۰ میلیارد ریال از محل درآمد های اختصاصی آموزش و پرورش فارس و کمک های خیرین ساخته شده است.

این مرکز با ۸ کلاس آموزشی ظرفیت پذیرش ۳۰۰ فراگیر را دارد  و دارای ۹ خوابگاه ویژه فراگیران، ۴ واحد اسکان ویژه مدرسین و ۴ سویت مجهز ویژه اساتید است و ظرفیت اسکان ۸۰ نفر را دارد.

در مراسم افتتاح این آموزشگاه علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، کیوان نیازی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس ، علی عسکرنجفی مدیر کل آموزش و پرورش فارس و جمعی از مسئولین ناحیه دو آموزش و پرورش حضور داشتند.