افتتاح فاز دو مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره دو شیراز
افتتاح فاز دو مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره دو شیراز

فاز دو مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره دو شیراز در ایام الله دهه فجر و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، ساختمان فاز دوم مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شیراز ، با زیر بنای ۳۸۵۰ متر مربع […]

فاز دو مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره دو شیراز در ایام الله دهه فجر و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، ساختمان فاز دوم مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شیراز ، با زیر بنای ۳۸۵۰ متر مربع در ۵ طبقه ساخته شده است.

این مرکز دارای ۳۶ سوئیت VIP ، لابی پذیرش مهمانان و بخش اداری است که مجهز به سالن کنفرانس با امکانات صوتی و تصویری و ظرفیت ۱۰۰ صندلی و قابل ارتقاء تا ۱۵۰ صندلی را دارد.

همچنین در این مرکز تالار غذا خوری با امکان پذیرایی از ۵۰۰ نفر نیز احداث شده است.

خاطر نشان می شود این مرکز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از محل درآمد های اختصاصی و مشارکت های مردمی ساخته شده است.

در مراسم افتتاح این آموزشگاه علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، کیوان نیازی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس ، علی عسکرنجفی مدیر کل آموزش و پرورش فارس و جمعی از مسئولین ناحیه دو آموزش و پرورش حضور داشتند.