نقش مهم خیرین در ارتقاء جایگاه فارس در زمینه ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی
نقش مهم خیرین در ارتقاء جایگاه فارس در زمینه ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: فارس در زمینه ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی با حضور خیرین از رتبه بالایی در کشور برخوردار است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دکتر علی عسکر نجفی در حاشیه مراسم افتتاح آموزشگاه خیر ساز برکاتی در آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز ،گفت : ساخت […]

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: فارس در زمینه ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی با حضور خیرین از رتبه بالایی در کشور برخوردار است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دکتر علی عسکر نجفی در حاشیه مراسم افتتاح آموزشگاه خیر ساز برکاتی در آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز ،گفت : ساخت فضاهای آموزشی از اقدامات مهمی است که آموزش و پرورش برای بالا بردن کیفیت آموزشی در دستور کار خود قرار داده است .

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با اشاره به نقش خیرین مدرسه‌ساز در ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی در استان ، گفت: فارس در زمینه ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی با حضور این خیرین از رتبه بالایی در کشور برخوردار است و امسال نیز ۱۳۰ میلیارد تومان خیرین مدرسه ساز استان متعهد شده اند برای آموزش و پرورش مدرسه بسازند .

نجفی افزود : خیرین با درک بالایی که از وضعیت آموزش و پرورش دارند هر ساله بدون توجه به شرایط و موقعیت اقتصادی که در جامعه است، کمک های بسیار خوبی را به آموزش و پرورش داشته اند و امیدوارم ان شاءاله این روند ادامه پیدا کند .

وی خطاب به خیرین گفت : انتظار داریم خیرین با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از مدارس استان فرسوده است و نیاز به بازسازی دارند، ان شاءاله به کمک آموزش و پرورش بشتابند تا دانش آموزان عزیزمان در فضای استاندارد تحصیل کنند . 

گفتنی است آموزشگاه خیر ساز برکاتی در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۵۰۰ مترمربع  در دو طبقه ساخته شده است .

این آموزشگاه  24 کلاسه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان توسط خیر محترم آقای قاسم برکاتی و  با مشارکت دولت احداث گردیده است و بیش از ۸۰۰ دانش آموز را در خود جای داده است .