سرپرست اداره مشارکتهای مردمی، مدارس ومراکز غیردولتی آموزش و پرورش فارس معرفی شد
سرپرست اداره مشارکتهای مردمی، مدارس ومراکز غیردولتی آموزش و پرورش فارس معرفی شد

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت:همه تلاش کارکنان اداره کل آموزش و پرورش این است که در کارشان نهایت سعی و تلاش را داشته باشند تا بتوانند به اهداف از پیش تعیین شده نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش دست یابند. […]

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت:همه تلاش کارکنان اداره کل آموزش و پرورش این است که در کارشان نهایت سعی و تلاش را داشته باشند تا بتوانند به اهداف از پیش تعیین شده نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش دست یابند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،فرج الله میرزایی در آیین تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست اداره مشارکتهای مردمی و مراکز غیردولتی اداره کل با یادآوری اینکه تغییر و تحول در سیستم اداری امری بسیار طبیعی است و ممکن است فردی که چندین سال در یک حوزه کار می کند  جابجا شود گفت: برخی مواقع ممکن است برای موفقیت بیشتر در امور نیاز باشد فعالیتهای سازمانی با یک نگاه و رویکرد جدید دنبال شود و با جابجایی افراد  یک نفس و روح تازه ای به کالبد آن حوزه دمیده شود .

میرزایی گفت: قطعا امروز هم ما شاهد تکریم فردی زحمتکش و مسئولی دلسوز هستیم که تمام تلاشش را در حوزه و کار گماشته است و عملکرد خوبی نیز در این حوزه داشته ، اما به هر حال این جابجایی ها برای پیشرفت امور طبیعی است و ممکن است در همه حوزه ها اتفاق افتد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات حوزه مدارس غیر دولتی گفت:  در این حوزه بعضا مشکلاتی وجود دارد که نیازمند برنامه ریزی منسجم و تلاش بیشتر مسئولین در این حوزه می باشد .

میرزایی با اشاره به اینکه تقریبا نزدیک به ۱۵ درصد از دانش آموزان استان در مدارس غیر دولتی استان مشغول به تحصیل و فعالیت هستند گفت: با تاسیس و توسعه این مدارس حقیقتا گام بزرگی در حوزه آموزش و پرورش برداشته شده و این مدارس توانسته اند بار سنگینی را از روی دوش دولت  در حوزه تعلیم و تربیت کشور بردارند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش فارس یادآور شد:  سیاست دولت هم بر این است که این مدارس روز به روز در کشور توسعه یافته و بر کیفیت فعالیتهای آموزشی و پرورش آنان افزوده شود که تحقق این هدف نیازمند فراهم نمودن یک سری زیرساخت ها  و اجرای طرح ها و برنامه های مؤثر  می باشد.

وی افزود: مشکلی که در بحث مدارس غیر دولتی ممکن است با آنها مواجه شویم بحث  فضاهای آموزشی است که پیگیری هایی در این خصوص صورت گرفته است.

میرزایی در خصوص بحث شهریه و هزینه هایی که از دانش آموزان گرفته می شود نیز گفت: با توجه به اینکه بیشتر شکایات در بحث جلب مشارکتهای مردمی و تحت عناوین دیگر می باشد لازم به ذکر است این هزینه ها  تحت دو عنوان هزینه های مصوب و هزینه فعالیتهای فوق برنامه می باشد که نیاز است در این زمینه به نحوی  برنامه ریزی شود تا طبق قانونی که باید در این بخش اجرا شود اقدام گردد و جلب مشارکتهای مردمی تحت  هر عنوان مطابق با قوانین و مقررات موجود باشد.

خاطرنشان میشود:درپایان  ضمن تقدیراز خدمات رسول قانونی رییس پیشین اداره مشارکتهای مردمی، مدارس ومراکز غیردولتی آموزش و پرورش، سید احمد حسینی با حفظ سمت به عنوان سرپرست  این اداره معرفی شد.

گفتنی است:حسینی هم اینک رییس اداره امور شاهد وایثارگران آموزش وپرورش فارس می باشد