لغو مسابقات تیم‌های گلستانی در لیگ برتر بسکتبال و چند خبر کوتاه
لغو مسابقات تیم‌های گلستانی در لیگ برتر بسکتبال و چند خبر کوتاه

لغو مسابقات تیم‌های گلستانی در لیگ برتر بسکتبال، ضدعفونی کردن روزانه همه وسایل حمل و نقل عمومی استان و ثبت ۳ وقف جدید در کردکوی از جمله اخبار کوتاه روز پنجشنبه گلستان است. ساخت و تکمیل مخزن آب پیش ساخته آکواوا روستای ایلوار برای بهره مندی هزار و ۶۴۵ خانوار روستای با جمعیتی بالغ بر […]

لغو مسابقات تیم‌های گلستانی در لیگ برتر بسکتبال، ضدعفونی کردن روزانه همه وسایل حمل و نقل عمومی استان و ثبت ۳ وقف جدید در کردکوی از جمله اخبار کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

ساخت و تکمیل مخزن آب پیش ساخته آکواوا روستای ایلوار برای بهره مندی هزار و ۶۴۵ خانوار روستای با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۶۰۰ نفر در حال انجام است.

ساکنان روستاهای زراع محله ،چهارده، ایلوار یکدانگ، ایلوار پنج دانگ، مفیدآباد، گرجی محله، شیخ کریم، شیخ افرا و ناحیه صنعتی امام خمینی (ره) از خدمات این مجتمع آب بهره مند خواهند شد.

**

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ایمن سازی پایانه ها و دفاتر شرکت های حمل و نقل مسافری عمومی با استفاده از اقلام ضدعفونی کننده از ویروس کرونا خبرداد و گفت: به دلیل حساسیت های موجود در بین مردم و پیشگیری از شیوع این ویروس،؛ اتوبوس ها، مینی بوس ها و سواری ها قبل از هر سرویس ضدعفونی و ایمن سازی می شوند.

در استان گلستان ۱۱ هزار و ۹۴۷ راننده با ۹ هزار و ۲۴۲ ناوگان و تحت پوشش ۷۹ شرکت و ۳ انجمن صنفی کارفرمایی کار جابه جایی کالاها را انجام می دهند.