اطلاعیه شماره ۲ دبیرخانه شورای فضای مجازی استان فارس در خصوص بیماری کرونا ویروس؛
اطلاعیه شماره ۲ دبیرخانه شورای فضای مجازی استان فارس در خصوص بیماری کرونا ویروس؛

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛  به استحضار می رساند در پی گسترش ویروس کرونا در کشور که متاسفانه بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی در استان فارس نیز چند نفر به این بیماری مبتلا شده و احتمال گسترش ویروس متصور است. بدین وسیله از همه […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛  به استحضار می رساند در پی گسترش ویروس کرونا در کشور که متاسفانه بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی در استان فارس نیز چند نفر به این بیماری مبتلا شده و احتمال گسترش ویروس متصور است.

بدین وسیله از همه فعالان حوزه فضای مجازی شبکه های اجتماعی، وب سایت ها، تولید کنندگان محتوا، گرافیست ها ،نویسندگان، انیماتور ها و کلیه عزیزانی که در فضای مجازی و تولید محتوا فعالیت می نمایند درخواست می گردد، همانگونه که تاکنون با احساس مسئولیت و ایثار برای حفظ سلامت و امنیت روانی شهروندان و هموطنان عزیز اقدام به تولید محتوا و انتشار مطالب مفید آموزشی به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس نموده اند، خواهشمند است همچنان به صورت مستمر آگاه سازی افکار عمومی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری همچنین از بین بردن ترس کاذب در بین مردم اقدام فرمایند.

تولید محتوا بر اساس اطلاعات و دانش روز با استفاده از اطلاعات موجود در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آدرس sums.ac.ir در کلیه فضا‌های تحت اختیار به فعالیت خود ادامه دهند.

امید است ان‌شاءالله تا زمان ریشه کنی و رفع خطر ویروس شاهد فعالیت‌های عزیزان باشیم.
مجدداً توصیه می گردد همه صفحات اینستاگرام، شبکه های اجتماعی، وب سایتها، کمپینها ، با احساس مسئولیت و بدون استثناء نسبت به انتشار محتواهای آموزشی مستند و موثق اقدام نموده و همچنان هوشیاری خودرا در پرهیز از شایعات حفظ نمایند.

شماره تلفن ۰۹۱۶۴۰۱۹۱۵۸ در واتس آپ پذیرای پیشنهادات ،تولیدات و هماهنگی در خدمت آحاد مردم بویژه فعالان فضای مجازی است.

ابراهیم عباسی

مسئول دبیرخانه شورای فضای مجازی استان فارس