کرونا ، همایش ها و کنفرانس های دانشگاه شیراز را لغو کرد
کرونا ، همایش ها و کنفرانس های دانشگاه شیراز را لغو کرد

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور ، کلیه همایش ها و کنفرانس های دانشگاه شیراز تا اطلاع بعدی لغو شد.در جلسه هیات رئیسه دانشگاه شیراز که با حضور رئیس و معاونان این دانشگاه ترتیب یافت؛ تصمیاتی درخصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در دانشگاه شیراز اتخاذ گردید.دکتر جواد تشخوریان ، مدیر روابط عمومی و […]

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور ، کلیه همایش ها و کنفرانس های دانشگاه شیراز تا اطلاع بعدی لغو شد.
در جلسه هیات رئیسه دانشگاه شیراز که با حضور رئیس و معاونان این دانشگاه ترتیب یافت؛ تصمیاتی درخصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در دانشگاه شیراز اتخاذ گردید.
دکتر جواد تشخوریان ، مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست دانشگاه شیراز گفت : کلیه رویدادهای برنامه ریزی شده شامل جشنواره ها، همایش ها ، کنفرانس ها ، نشست های علمی،حضور مهمانان خارجی، فعالیت های فرهنگی،مراسم اعتکاف دانشجویی، اردوهای ورزشی و … در دانشگاه شیراز تا اطلاع ثانوی لغو می باشد.
وی، با بیان اینکه کارگروه ویژه و ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در دانشگاه شیراز تشکیل شده است؛ اظهار داشت: در راستای مقابله با این بیماری ، جلسه مشترکی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز ترتیب یافت.
ضدعفونی کردن روزانه اماکن عمومی دانشگاه،اتوبوس ها ، سلف سرویس ها ،خوابگاه های دانشجویی ، رستوران های مکمل و … از مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با شیوه ویروس کرونا در دانشگاه شیراز است.
به گفته ی دکتر تشخوریان، درباره دانشجویان بین الملل دانشگاه شیراز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده و مسئولان خوابگاه ها با حفظ شان و کرامت دانشجویان، به طور مستمر افراد دارای علائم بیماری را رصد می کنند.
مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست دانشگاه شیراز تاکید کرد: با هدف حفظ سلامت دانشجویان خوابگاهی؛ پذیرش مهمان در هر قالبی در خوابگاه های دانشجویی تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
دکتر تشخوریان بیان کرد : توزیع میوه های دارای ویتامین c به همراه وعده های غذایی صورت می گیرد و ورود غذای سفارشی و بیرون بر به دانشگاه شیراز ممنوع می باشد.
وی ادامه داد : کنترل تردد دانشجویان مقیم خوابگاه ها که ساکن شهرستان های دگیر ویروس هستند و لغو ثبت اثر انگشت جهت تردد برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه شیراز ؛ از دیگر تصمیمات کارگروه ویژه و ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در دانشگاه شیراز به شمار می رود.
مدیر روابط عمومی و حوزه زیاست دانشگاه شیراز گفت : توصیه و تاکید فراوان به دانشجویان ، خصوصا دانشجویان دانشکده های دامپزشکی و کشاورزی که با درمانگاه حیوانات ارتباط دارند انجام شده و آموزش های مستمر به کارکنان غذاخوری ها و نیروهای خدماتی خوابگاه ها ارائه می شود.
دکتر تشخوریان افزود : در این راستا با دانشجویان دارای بیماری های خاص همکاری کامل می شود و با هماهنگی شورای صنفی دانشجویان ، اطلاع رسانی کامل صورت می گیرد.
وی خاطر نشان کرد : برای تعطیلی کلاس های دانشگاه شیراز هنوز تصمیمی به صورت رسمی گرفته نشده است .