دغدغه ارتقای سواد رسانه، عمومی شود
دغدغه ارتقای سواد رسانه، عمومی شود

رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: دغدغه ارتقای سواد رسانه از چنان اهمیتی برخوردار است که باید در بین همه مردم روز به روز گسترش یابد و جنبه عمومی پیدا کند. مصطفی گل‌محمدی شنبه‌شب در آیین معرفی مسوول بسیج رسانه مهریز به اهمیت سواد رسانه در بین اقشار مختلف مردم اشاره کرد و افزود: […]

رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: دغدغه ارتقای سواد رسانه از چنان اهمیتی برخوردار است که باید در بین همه مردم روز به روز گسترش یابد و جنبه عمومی پیدا کند.

مصطفی گل‌محمدی شنبه‌شب در آیین معرفی مسوول بسیج رسانه مهریز به اهمیت سواد رسانه در بین اقشار مختلف مردم اشاره کرد و افزود: باید با برگزاری دوره‌های آموزشی به خصوص در بین دانش‌آموزان برای ارتقای آن اقدام کرد.

وی ادامه داد: برای ارتقای سواد رسانه تاکنون دوره‌های آموزشی خوبی توسط بسیج رسانه در یزد و برخی شهرستان‌ها برگزار شده و ادامه این روند جزو برنامه محوری است که پیگیری می‌شود.

این مسوول اظهار داشت: اگر سواد رسانه افراد و نسل جوان ارتقا یابد شاهد کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های ناشی از استفاده نامناسب از فضای مجازی در جامعه خواهیم داشت.

گل‌محمدی به فعالیت کانون بسیج رسانه در شهرستان‌ها با همکاری و عضویت فعالان رسانه در بخش‌های مختلف خبر داد که سالانه ماموریت‌های فرهنگی و آموزشی خود را انجام می‌دهند.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: برگزاری دوره‌های علمی و آموزشی و جلسه با خبرنگاران و تقویت فعالیت‌ها در این حوزه موضوع بسیار مهمی است که پیگیری می‌شود.

سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: بسیج رسانه باید نسبت به جذب فعالان رسانه و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز به خصوص برای دانش‌آموزان و خبرنگاران اقدام کند.

در این آیین مرتضی منصوری بعنوان رییس مسوول بسیج رسانه مهریز معرفی شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.