قدردانی فرمانده انتظامی فارس از حضور پرشور مردم در انتخابات
قدردانی فرمانده انتظامی فارس از حضور پرشور مردم در انتخابات

فرمانده انتظامی استان در پیامی از حضور پرشور مردم شهید پرور ولایت مدار استان در انتخابات وهمکاری با کارکنان نیروی انتظامی در راستای تامین نظم وامنیت این حماسه بزرگ قدردانی کرد. متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” به این شرح است: مردم شهید پرور، سلحشور، غیور، فهیم، آگاه و ولایت مدار استان فارس با حضور […]

فرمانده انتظامی استان در پیامی از حضور پرشور مردم شهید پرور ولایت مدار استان در انتخابات وهمکاری با کارکنان نیروی انتظامی در راستای تامین نظم وامنیت این حماسه بزرگ قدردانی کرد.

متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” به این شرح است:

مردم شهید پرور، سلحشور، غیور، فهیم، آگاه و ولایت مدار استان فارس با حضور هوشمندانه و آگاهانه خود در انتخابات دوم اسفند، برگ زرین دیگری را به تاریخ سراسر افتخار استان فارس افزودند.

انتخابات ۲ اسفند نمایش عزت و اقتدار ملت ولایت مدار و غیرتمند برای بیعت مجدد با ولایت فقیه و دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که باعث ناامیدی دشمنان قسم خورده این مرزو بوم شد.

برگزاری انتخاباتی گسترده در اوج امنیت و آرامش در سراسر کشور افتخاری دیگر برای تلاشگران عرصه نظم و امنیت بود که با همکاری و همراهی مردم حاصل گردید.

از کلیه همکاران عزیز و پرتلاشم در فرماندهی انتظامی استان فارس و مردم شریف استان که بیشترین نقش را در برقراری نظم و امنیت انتخابات داشته اند، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال برای مردم عزیز و تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلندی و عزت روز افزون خواهان و خواستارم.
فرمانده انتظامی استان فارس
سرتیپ دوم پاسدار رهام بخش حبیبی