نمایندگان برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش جهادی کنند /امنیت انتخابات در سراسر استان تامین شده است
نمایندگان برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش جهادی کنند /امنیت انتخابات در سراسر استان تامین شده است

 دکتر عنایت الله رحیمی پس از آنکه رای خود را در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران به اولویت‌های منتخبان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  شاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس  نقش ملی دارند و باید براساس منافع مردم تلاش کنند.وی اولویت امروز جامعه را مشکلات اقتصادی دانست و […]

 دکتر عنایت الله رحیمی پس از آنکه رای خود را در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران به اولویت‌های منتخبان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  شاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس  نقش ملی دارند و باید براساس منافع مردم تلاش کنند.
وی اولویت امروز جامعه را مشکلات اقتصادی دانست و عنوان کرد :  نمایندگان برای  گذر از این مشکلات باید  تلاش جهادی داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان فارس به  بازدید میدانی که از زمان شروع رای‌گیری از شعبات مستقر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) داشته عنوان کرد:  مردم از اولین لحظات آغاز اخذ رای استقبال چشمگیری داشتند.
استاندار فارس بیان کرد : اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی در همه شعبه‌ها حضور دارند و اکنون صف‌های مردمی در مقابل شعبه‌های اخذ رای تشکیل شده است.
دکتر رحیمی با  تاکید بر اینکه  مردم به ندای رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت در انتخابات، لبیک گفته و خواهند گفت، خاطرنشان کرد:  امنیت تمام شعبات اخذ رای در سراسر استان فارس تامین شده و  مردم میتوانند  بدون هیچ دغدغه‌ای  در رقم زدن سرنوشت خود سهیم باشند.
دکتر رحیمی بیان کرد:  قطعا با بصیرت مردم و تلاش نیروهای برگزار کننده انتخابات، امروز حماسه دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم خواهد خورد.
وی از مردم و تمام ساکنان استان فارس  درخواست کرد که رای دادن را به لحظات پایانی امروز موکول نکنند زیرا رفته رفته بر ازدحام در شعبات افزوده می‌شود و از هم اکنون با حضور در شعبه های رای گیری، رای خود را به صندوق بریزند.
 رحیمی درباره روند اخذ رای و هنچنین سرعت بخشی به اعلام نتیجه نهایی انتخابات گفت: طبیعتاً دقت لازم برای شمارش آرا مورد نیاز است تا حقی از کسی در این دوره انتخابات ضایع نشود ولی با توجه به الکترونیکی بودن اغلب مراحل رای گیری در این دوره دیگر دغدغه رای دادن چندین باره افراد و تخلفاتی از این دست وجود ندارد.