آتش سوزی فروشگاه لوازم الکتریکی در بلوار ارتش شیراز
آتش سوزی فروشگاه لوازم الکتریکی در بلوار ارتش شیراز

آتش سوزی فروشگاه لوازم الکتریکی در بلوار ارتش ، با حضور آتش نشانان ۲ ایستگاه به خیر گذشت. به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۱۷:۲۱ دقیقه عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز پس از دریافت تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک فروشگاه لوازم برقی، زنگ ایستگاه […]

آتش سوزی فروشگاه لوازم الکتریکی در بلوار ارتش ، با حضور آتش نشانان ۲ ایستگاه به خیر گذشت.


به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۱۷:۲۱ دقیقه عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز پس از دریافت تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک فروشگاه لوازم برقی، زنگ ایستگاه ۱۱ و ۱۹ را به صدا درآورد و آتش نشانان را به همراه خودروهای اطفایی و حامل دستگاه تنفسی عازم بلوار ارتش کرد.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز در این باره گفت: از داخل یک فروشگاه فروش لوازم الکتریکی دود و شعله زیادی به بیرون زبانه می کشید که با توجه به شعله وری فروشگاه و قرار گرفتن ساختمان مسکونی بر روی آن، احتمال می‌رفت که زبانه های آتش به قسمت مسکونی نیز سرایت کند.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از تقسیم شدن به سه تیم، ضمن قطع برق و گاز محل حادثه مشغول عملیات شدند و تیم نجات با وارد شدن به داخل فروشگاه و جستجوی محل حادثه از عدم حضور افراد محبوس شده اطمینان پیدا کردند و سپس به سایرآتش نشانان پیوستند.
عدلو تصریح کرد: دو گروه دیگر از آتش نشانان همزمان با رعایت نکات ایمنی با استفاده از لوله های آبدهی به یافتن کانون آتش و خاموش کردن آن مشغول شدند.
وی افزود: نیروهای عملیات پس از مهار و کنترل آتش و تخلیه ی دود توسط فن فشار مثبت و ایمن سازی محل حادثه ، به عملیات خود پایان داده و با تحویل محل به عوامل انتظامی و مالک به ایستگاه بازگشتند.
علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.