آماده‌باش ۴۵۰ آتش‌نشان شیراز در روز برگزاری انتخابات
آماده‌باش ۴۵۰ آتش‌نشان شیراز در روز برگزاری انتخابات

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آمادگی کامل تمام نیروهای سازمان در روز برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار پگاه خبر با اشاره به آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نماینده سازمان نیز مانند سایر ارگان‌ها […]

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آمادگی کامل تمام نیروهای سازمان در روز برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار پگاه خبر با اشاره به آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نماینده سازمان نیز مانند سایر ارگان‌ها در ستاد مدیریت بحران که در محل فرمانداری تشکیل شده است، حضور دارد و در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد پایگاه‌های محل برگزاری انتخابات در شهر زیاد است و مسلماً امکان استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی در همه پایگاه‌ها وجود ندارد، در نواحی مرکزی، شمالی و جنوبی شهر که محل نگهداری وسایل و ابزارهای ویژه و صندوق‌های رأی است، اکیپ‌های سازمان مستقر هستند.