بیش از ۶ تن چوب قاچاق در سمیرم کشف شد
بیش از ۶ تن چوب قاچاق در سمیرم کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف ۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم زغال و  چوب بلوط جنگلی قاچاق در این خطه کوهستانی خبر داد. سرهنگ دوم سهراب قرقانی افزود: ماموران انتظامی هنگام گشت و کنترل خودروها در جاده‌های منطقه یک دستگاه خودروی سواری و ۲  وانت نیسان حامل زغال و چوب بلوط را شناسایی و متوقف کردند. وی با اشاره به […]

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف ۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم زغال و  چوب بلوط جنگلی قاچاق در این خطه کوهستانی خبر داد.

سرهنگ دوم سهراب قرقانی افزود: ماموران انتظامی هنگام گشت و کنترل خودروها در جاده‌های منطقه یک دستگاه خودروی سواری و ۲  وانت نیسان حامل زغال و چوب بلوط را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۴ نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده اما تخریب محیط طبیعی جبران شدنی نیست.

رییس پلیس سمیرم همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده با محموله لامپ ال ای دی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد و  گفت: این کامیون در ایست بازرسی شهید رییسیان این فرماندهی متوقف شد.

وی افزود: در بازرسی زیر بار این خودرو ۱۰۰ بسته لامپ خارجی بدون مدارک گمرکی و یک نفر در این ارتباط دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ قرقانی همچنین از توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری که روز گذشته ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق همراه داشت خبر داد و گفت: ۳ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند.

سمیرم در مسیر ترانزیت شماری از استان‌ها و بندرهای جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری واقع شده که بخشی از  جنگل‌های بلوط منطقه زاگرس مرکزی کشور را شامل می‌شود.