بازگشایی راه‌های ارتباطی روستاهای بخش قلعه‌چای عجب‌شیر
بازگشایی راه‌های ارتباطی روستاهای بخش قلعه‌چای عجب‌شیر

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عجب‌شیر از بازگشایی راه‌های ارتباطی روستاهای بخش قلعه‌چای و رستای چهاربرود این شهرستان پس از سه روز تلاش خبرداد. رضا سالاری‌فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازگشایی این مسیر ها،  ۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و سبک راهداری و ۲۰ نفر از کارکنان […]

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عجب‌شیر از بازگشایی راه‌های ارتباطی روستاهای بخش قلعه‌چای و رستای چهاربرود این شهرستان پس از سه روز تلاش خبرداد.

رضا سالاری‌فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازگشایی این مسیر ها،  ۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و سبک راهداری و ۲۰ نفر از کارکنان این اداره به کار گرفته شد.

وی گفت: بازگشایی راه های روستایی یادشده به علت تداوم بارش ها و همچنین کولاک شدید در منطقه، مشکلات فراوانی داشت و بسیاری از راه های روستایی که ارتفاع برف در آنها به ۵ متر می رسید چندین بار برف روبی و بازگشایی شد.

وی با اشاره به اولویت بندی های این اداره برای بازگشایی راه های ارتباطی در فصل زمستان، افزود:برای بازگشایی این مسیر ها تاکنون یک هزار و ۵۰۰ تن نمک در راه های ارتباطی این شهرستان استفاده شده است.

شهرستان عجب شیر دارای ۲ بخش به نام ‌های مرکزی شامل دهستان‌ های دیزجرود غربی و خضرلو و قلعه ‌چای شامل دهستان ‌های دیزجرود شرقی و کوهستان و ۲ نقطه شهری به نام‌ های عجب شیر و جوان قلعه و ۴۹ آبادی است.
این شهرستان با حدود ۷۱ هزار نفر جمعیت در ۹۸ کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.