مسدود شدن پل بلوار ۱۷ شهریور یزد، بدون اطلاع قبلی!
مسدود شدن پل بلوار ۱۷ شهریور یزد، بدون اطلاع قبلی!

صبح روز چهارشنبه، شهروندان یزدی در حالی وارد مسیر بلوار ۱۷ شهریور این شهر شدند که مسیر پل در انتهای این بلوار، مسدود بود و همین امر ترافیک سنگینی بر دو سوی این پل حاکم کرده بود. مسدود شدن این پل در صبح روز چهارشنبه که ظاهرا قرار است عملیات عمرانی بر روی ان انجام […]

صبح روز چهارشنبه، شهروندان یزدی در حالی وارد مسیر بلوار ۱۷ شهریور این شهر شدند که مسیر پل در انتهای این بلوار، مسدود بود و همین امر ترافیک سنگینی بر دو سوی این پل حاکم کرده بود.

مسدود شدن این پل در صبح روز چهارشنبه که ظاهرا قرار است عملیات عمرانی بر روی ان انجام شود بدون اطلاع قبلی انجام گرفت و همین امر موجب ایجاد ترافیک و سرگردانی رانندگانی شد که هر روز از این مسیر عبور می کردند.

چندین دستگاه کامیون و خودروهای فنی نیز در این مسیر توقف کرده بودند که همین امر بر بار ترافیکی آن میافزود.

معلوم نیست ارگانی که نسبت به مسدود کردن این پل و آغاز عملیات عمرانی اقدام کرده چرا قبل از آن اطلاع رسانی نکرده است؛ بسیاری از خودروهایی که از عملیات عمرانی بر روی این پل بی خبر بودند مجبور شدند مسیر فرعی کنار پل را انتخاب کنند که این امر علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین، موجب سردرگمی و دور شدن مسیر بسیاری از خودروها شد.

نصب چند بنر در اطراف پل، کافی نبود و لازم بود چندین روز قبل از آن از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی میشد.

خیابان های شهر یزد در شرایط عادی هم بعلت نوع مبلمان شهری و بافت قدیمی آن، دائم زیر بار ترافیک سنگین است از این رو اگر قرار است در بخشی از این مسیرها عملیات عمرانی انجام گیرد باید حتما اطلاع رسانی شود تا شهروندان، مسیری جایگزین را انتخاب کنند و سرگردان نشوند.

شهر یزد حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.