تمهیدات لازم برای رای گیری در مناطق سخت گذر دلفان اندیشیده شد
تمهیدات لازم برای رای گیری در مناطق سخت گذر دلفان اندیشیده شد

فرماندار شهرستان دلفان گفت:با توجه به اعلام هوا شناسی مبنی بر بارش برف و باران در روزهای پایانی هفته، تمهیدات لازم برای رای گیری در مناطق دوردست،کوهستانی و سخت گذر شهرستان اندیشیده شده است. حشمت بهمنی افزود: در این راستا جلسه ستاد مدیریت بحران  با موضوع انتخابات برگزار و تصمیمات مناسب اتخاذ شد.وی افزود:امکانات و […]

فرماندار شهرستان دلفان گفت:با توجه به اعلام هوا شناسی مبنی بر بارش برف و باران در روزهای پایانی هفته، تمهیدات لازم برای رای گیری در مناطق دوردست،کوهستانی و سخت گذر شهرستان اندیشیده شده است.

حشمت بهمنی افزود: در این راستا جلسه ستاد مدیریت بحران  با موضوع انتخابات برگزار و تصمیمات مناسب اتخاذ شد.
وی افزود:امکانات و ماشین آلات راهداری و دیگر دستگاههای عضو ستاد بحران دلفان موظف شده اند بطور شبانه روز برای بازگشایی محورهای روستایی تلاش نمایند و علاوه براین، عوامل برگزار کننده را برای اعزام به مناطق روستایی همراهی نمایند.
وی یادآور شد: باتمهیدات پیش بینی شده برای تامین تجهیزات و امکانات موردنیاز تلاش خواهیم کرد رای مردم مناطق کوهستانی و سخت گذر را جمع آوری نماییم.
در شهرستان دلفان بیش از ۴۴۰ روستا وجوددارد که بسیاری از روستاهای میربگ جنوبی ،ایتی وند جنوبی و کاکاوند غربی در مناطق سخت گذر واقع شده اند.

شهرستان های دلفان و سلسله یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.