استاندار البرز: نظام سلطه اقتصاد ایران را نشانه رفته است
استاندار البرز: نظام سلطه اقتصاد ایران را نشانه رفته است

استاندار البرز با بیان اینکه سال ۱۳۹۸ یکی از دشوارترین سالهای کشورمان است گفت: نظام سلطه تحرکات فراوانی در حوزه‌های مختلف از جمله تحریم، نظام بانکی، صادرات و واردات داشته و اقتصاد کشورمان را نشانه رفته است. عزیزاله شهبازی شامگاه سه شنبه در نشستی با نمایندگان تشکل‌های کارگری و تعاون‌گران البرز اظهار داشت: کشورمان اسال […]

استاندار البرز با بیان اینکه سال ۱۳۹۸ یکی از دشوارترین سالهای کشورمان است گفت: نظام سلطه تحرکات فراوانی در حوزه‌های مختلف از جمله تحریم، نظام بانکی، صادرات و واردات داشته و اقتصاد کشورمان را نشانه رفته است.

عزیزاله شهبازی شامگاه سه شنبه در نشستی با نمایندگان تشکل‌های کارگری و تعاون‌گران البرز اظهار داشت: کشورمان اسال درگیر جنگ اقتصادی با دشمنان بود، با این حال، تحریم باعث شد انرژی مضاعفی که جسم و کالبد مردم است نمایان شود.

وی با یادآوری فعالیت‌های مهم استان در حوزه‌های اقتصادی و اشتغالزایی خاطر نشان کرد: در پروژه اشتغال محور در مدت ۲ سال حدود ۱۰ هزار نفر در البرز مشغول به کار شوند؛ البرز از نظر تسهیلات مربوط به رونق اقتصادی رتبه نخست کشور را دارد و در بخش صادرات و واردات نیز وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

استاندار البرز با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای برگزاری مطلوب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حدود ۲۳ هزار نفر در استان البرز برگزاری انتخابات را در بخش‌های مختلف بر عهده دارند.

شهبازی تصریح کرد: شعار ما از ابتدا بی‌طرفی در انتخابات بوده و باید تلاش کنیم مردم در صحنه انتخابات حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: برای نخستین بار ضریب استقبال داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان البرز با ۱۶۳ نفر برای هر کرسی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

شهبازی ادامه داد: با توجه به فعالیت‌ سایتهای خبری، ماهواره، اینترنت و فضای مجازی، آگاهی مردم افزایش یافته، فاصله‌ بین مردم  مسئولان کم شده و سطح داوری مردم برخی مواقع از مدیران هم پیشی گرفته است.

وی با بیان اینکه راه‌های شناخت افراد بسیار زیاد است اظهار امیدواری کرد: مردم با آگاهی کامل و شناخت از افراد پای صندوق‌های رای انتخابات یازدمین دوره مجلس شورای اسلامی حاضر بروند.

همچنین نورمحمد فردی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری البرز گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سیاست‌ها و اهداف دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز نیز اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان در تلاش برای کمرنگ‌کردن حضور مردم در انتخابات هستند، مقاومت، جدیت و تعلق خاطر مردم به نظام جمهوری اسلامی در انتخابات نمایش داده خواهد شد.

همچنین علی درویش‌پور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: دنیای غرب در حالی ادعای گسترش دموکراسی در کشورها از جمله ایران دارد که مشارکت مردم ایران در انتخابات ۱۷.۵ درصد بیشتر از آمریکا است.

حسین فلاح‌نژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز هم با یادآوری فعالیت یکهزار تعاونی فعال در حوزه‌های مختلف استان اظهار داشت: ۱۲۰ شورای اسلامی کار، ۱۴۹ نماینده کارگر، ۲۴ انجمن صنفی کارگری، ۵۳ انجمن صنفی کارفرمایی در قالب هفت کانون در البرز فعال هستند.

در این نشست شماری از نمایندگان کارگران و تعاونی‌های استان البرز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و درخواست‌هایی ارائه کردند.

استان البرز با سه میلیون نفر جمعیت و ۶ شهرستان دارای حدود ۱۲۹ نامزد انتخاباتی در ۲ حوزه انتخابیه و سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

این استان در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس ۲ کرسی و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه امسال برگزار می شود.