پیکر شهید مدافع حرم در ساوه تشییع و خاکسپاری شد
پیکر شهید مدافع حرم در ساوه تشییع و خاکسپاری شد

پیکر شهید مدافع حرم (حافظ نظری) که در درگیری های اخیر کشور سوریه به شهادت رسید با حضور اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه به خاک سپرده شد. فرمانده سپاه ناحیه روز سه شنبه در آیین تشییع این شهید مدافع حرم، گفت: شهید نظری از برادران افغانستانی مقیم شهرستان ساوه بود که در راه […]

پیکر شهید مدافع حرم (حافظ نظری) که در درگیری های اخیر کشور سوریه به شهادت رسید با حضور اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه به خاک سپرده شد.

فرمانده سپاه ناحیه روز سه شنبه در آیین تشییع این شهید مدافع حرم، گفت: شهید نظری از برادران افغانستانی مقیم شهرستان ساوه بود که در راه آرمان های اسلام، دفاع از بارگاه معصومین و امتداد مسیر جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرهنگ پاسدار «حجت الله دستجانی» اظهار داشت: شهید نظری ۲۳ ساله و مجرد بود اما با نیروی ایمان و اقتدا به رهبر معظم انقلاب، پا در راه فرمانده شهیدش سپهد حاج قاسم سلیمانی گذاشت و جان خود را در راه دفاع از حرم معصومین و ارزش های الهی و اسلامی فدا کرد.

وی افزود: پیکر این شهید مدافع حرم که در عضویت تیپ فاطمیون قرار داشت امروز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، افغانستانی های مقیم ساوه و مسئولان از میدان شهدا تا حرم امامزاده اسحاق (ع) تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

به گفته دستجانی، ساوه تاکنون ۱۳ شهید گرانقدر برای دفاع از حرم معصومین در قالب جبهه مقاومت تقدیم راه آرمان های اسلام کرده است.

روز گذشته پس از فریضه نماز مغرب و عشاء، مردم ساوه در مسجد امیرالمومنین (ع) با شهید نظری وداع کردند.

ساوه دارای ۵۸۰ شهید در دوران دفاع مقدس است.