بیش از ۶۵ هزار نفر در طرح اقدام ملی بنیاد مسکن نام نویسی کردند
بیش از ۶۵ هزار نفر در طرح اقدام ملی بنیاد مسکن نام نویسی کردند

رییس گروه برنامه‌ریزی و اطلاعات و آمار مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان داشت : بنیاد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن برای احداث ۱۳۸ هزار واحد سهیمه دارد و تا کنون ۶۵ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در این طرح نام نویسی کرده‌اند. علی سبحانی روز سه شنبه […]

رییس گروه برنامه‌ریزی و اطلاعات و آمار مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان داشت : بنیاد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن برای احداث ۱۳۸ هزار واحد سهیمه دارد و تا کنون ۶۵ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در این طرح نام نویسی کرده‌اند.

علی سبحانی روز سه شنبه در همایش توجیهی مدیران کل بنیاد مسکن استان های جنوبی کشور در شیراز افزود: وزارت مسکن و شهرسازی در این طرح تاکنون برای  ۲۳۴ هزار متقاضی ثبت نام کرده اجرای طرح در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر به عهده بنیاد مسکن است ، این متقاضیان در همه استان های کشور نام نویسی شده اند و  تقاضای ۱۹۰ هزار نفر از متقاضیان در استان ها تایید شده ،  سهم بنیاد مسکن از افرادی که تقاضای آنها تایید شده تا کنون  ۶۵ هزار و ۵۰۰ واحد است.

سبحانی اضافه کرد : همچنین بنیاد مسکن با وزارت مسکن و شهرسازی تعهد و توافق کرده که ۹۵ هزار واحد در شهرهای جدید در قالب طرح اقدام ملی  مسکن احداث کند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن ثبت نام ها را از سامانه abad.bonyadmaskan.ir/ انجام می دهد گفت: در حال حاضر به بیش از ۱۰ هزار متقاضی ثبت نام شده نیز پیامک ارسال شده تا مدارک خود را بارگذاری کنند و این افراد در حال بارگذاری مدارک هستند.

رییس گروه برنامه ریزی و اطلاعات و آمار مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: با اتمام زمان بارگذاری از گروه دوم دعوت می شود تا مدارک را بارگذاری کنند ، بعد از این مرحله راست ازمایی مدارک انجام می شود و برای متقاضیان در زمین هایی که برای پروژه اقدام ملی در نظر گرفته شده کار احداث آغاز می شود.

سبحانی افزود: این طرح در ۱۲ کلان شهر کشور توسط وزارت مسکن و شهرسازی انجام می شود و  برای اجرای این طرح از ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات و آورده متقاضیان استفاده می شود.