۵ مقام برتر رهاورد دانشجویان پیام نور استان فارس از جشنواره کشوری
۵ مقام برتر رهاورد دانشجویان پیام نور استان فارس از جشنواره کشوری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در این جشنواره، دانشجویان استان فارس موفق به کسب ۵ مقام برتر شدند. بنابراین گزارش ، در بخش جشنواره رویش آقای وحیدرضا آهی ازکانون تئاتردانشگاه پیام نور جهرم و خانم سعیده یزدی از کانون خبر و رسانه مرکز جهرم به عنوان کانون های برگزیده کشور معرفی […]

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در این جشنواره، دانشجویان استان فارس موفق به کسب ۵ مقام برتر شدند.
بنابراین گزارش ، در بخش جشنواره رویش آقای وحیدرضا آهی ازکانون تئاتردانشگاه پیام نور جهرم و خانم سعیده یزدی از کانون خبر و رسانه مرکز جهرم به عنوان کانون های برگزیده کشور معرفی شدند.
همچنین در بخش دستاوردهای دانشجویی آقای امیرحسین گودرزی از مرکز شیراز در رشته مصنوعات چوبی، خانم حدیث غنو از مرکز شیراز در رشته ویترای، کار با چرم و بافتنی با قلاب و خانم زهره حجتی از دانشگاه پیام نور مرودشت در رشته ویترای، به عنوان برگزیده های کشور معرفی شدند.
در حاشیه این جشنواره، نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاه های پیام نور استانها نیز برگزار شد که غرفه دانشگاه پیام نور استان فارس دربخش اجرای زنده به عنوان غرفه برتر انتخاب و تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر ناجی معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور در اختتامیه دومین جشنواره دستاورهای دانشجویی دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دانشگاه پیام نور استان سمنان در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره دومین رویداد ملی دانشجویی دانشگاه پیام نور است که در راستای اهداف والای امام راحل و جوانان شهید این مرز و بوم در زمینه علمی و فرهنگی برگزار شد.
وی درباره کیفیت این جشنوراه افزود: اقتدار علمی، فرهنگی و پژوهشی را در غرفه های دانشجویان شاهد بودیم که این اتفاق مهم نتیجه اتحاد دانشجو، مدیریت دانشگاه و اساتید بوده است.
دکتر محمدی ، مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور نیز در اختتامیه جشنواره دستاوردهای دانشگاه پیام نور که به میزبانی استان سمنان برگزار شد، گفت: ۴۹۸ اثر در بخش حرکت، ۱۷۳۵ اثر در بخش رویش و ۸۷۳ اثر در بخش نشریات دانشجویی توسط ۲۷ داور، مورد داوری قرار گرفت.