گرامیداشت شهدای فجرآفرین همراه با نوای آیات وحی / شهدا، پیروان حقیقی قرآن بودند
گرامیداشت شهدای فجرآفرین همراه با نوای آیات وحی / شهدا، پیروان حقیقی قرآن بودند

محفل انس با قرآن یادواره شهدای فجرآفرین فارس و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با حضور گسترده اقشار محتلف مردم در شیراز سومین حرم اهل البیت (علیهم السلام) برگزار شد.  به‌منظور گرامیداشت ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، محفل انس با قرآنی امروز، ۲۶ بهمن‌ماه در شیراز برگزار […]

محفل انس با قرآن یادواره شهدای فجرآفرین فارس و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با حضور گسترده اقشار محتلف مردم در شیراز سومین حرم اهل البیت (علیهم السلام) برگزار شد.

 به‌منظور گرامیداشت ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، محفل انس با قرآنی امروز، ۲۶ بهمن‌ماه در شیراز برگزار شد.

این محفل یادواره شهدای فجرآفرین استان فارس و گرامیداشت یاد سردار دل‌ها بود، که با حضور گسترده مردم در محل امامزاده سیدمحمد قصردشت(ع) شیراز برگزار شد.

سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم نقش قرآن را بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یادآور شد و گفت: قرآن کریم سفارش فراوانی به فرهنگ ایثار و شهادت دارد و همواره از مجاهدان فی‌سبیل‌الله به نیکی یاد می‌کند.

وی با بیان اینکه شهدا، کسانی بود که انس و الفت بی‌نظیری با قرآن کریم داشته و پیروان حقیقی قرآن کریم بودند، گفت: مسلماً برای تداوم راه شهدا نیاز به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه داریم.

محمدی در ادامه سخنان خود به برگزاری مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان اشاره کرد و گفت: در مرحله سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در استان فارس طی روزهای گذشته برگزار شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ادامه داد: در این دوره از مسابقات بیش از ۳۰۰ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم به رقابت پرداختند.

یادآور می‌شود، در ادامه این مراسم با همت و همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار شده بود، جمعی از قاریان برجسته استان فارس به تلاوت آیات وحی پرداختند.