رئیس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز  بر پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان بانوی شهرداری تاکید کرد
رئیس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز  بر پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان بانوی شهرداری تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سولماز دهقانی» با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن، افزود: مهم ترین مطالبه بانوان شهرداری که سال‌های گذشته نیز بر آن تاکید داشته‌اند تبدیل وضعیت آنهاست و انتظار می‌رود شهردار و مسئولان شهرداری به طور جد این موضوع را پیگیری […]

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سولماز دهقانی» با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن، افزود: مهم ترین مطالبه بانوان شهرداری که سال‌های گذشته نیز بر آن تاکید داشته‌اند تبدیل وضعیت آنهاست و انتظار می‌رود شهردار و مسئولان شهرداری به طور جد این موضوع را پیگیری کنند.

وی با اشاره به این مهم که بانوان ما در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اثرگذار هستند، تصریح کرد: این مساله نشانگر آن است که باید با مطالبه‌گری به حق و به‌جا فرصت حضور آنها را در جامعه تسهیل بخشیم.

وی به مساله تامین امنیت روحی و روانی بانوان در محیط کار اشاره داشت و گفت: این موضوع بیش از هر چیز در پیشرفت شغلی آنان موثر است.
وی ادامه داد :آنچه بیش از هرچیز می‌تواند در افزایش کارکرد بانوان موثر باشد تضمین امنیت روانی آنها در محیط کار است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز در پایان از بانوان حاضر در سالن درخواست کرد مطالبات خود را مطرح کرده و بی واسطه صدای خود را به گوش شهردار و مدیران شهری برسانند.

پایان خبر/