امروز دختران ما نه تنها در همسرداری و تربیت فرزند بلکه وظیفه مهم حضور در عرصه‌های اجتماعی را بعهده گرفته‌اند
امروز دختران ما نه تنها در همسرداری و تربیت فرزند بلکه وظیفه مهم حضور در عرصه‌های اجتماعی را بعهده گرفته‌اند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «سید عبدالرزاق موسوی» در آئین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری و شورا با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) با قرائت سوره کوثر به شان نزول این سوره اشاره داشت و گفت: مفسران به اتفاق در شان و منزلت سوره کوثر […]

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «سید عبدالرزاق موسوی» در آئین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری و شورا با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) با قرائت سوره کوثر به شان نزول این سوره اشاره داشت و گفت: مفسران به اتفاق در شان و منزلت سوره کوثر چنین عنوان می‌دارند که چشمه جوشانی که قرآن از آن یاد کرده، حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن از اعطای قدر و منزلت کوثر یاد کرده این را از برکت وجود فاطمه زهرا (س) دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ولادت حضرت فاطمه(س) را مصداق ارزش نهادن خداوند به مقام زن دانست و بیان داشت: خداوند به پیامبر(ص) حضرت زهرا(س) این بانوی گرانقدر را عطا کرد به همین دلیل هیچ چیز با ارز‌ش‌تر از نامگذاری این روز به نام زن نیست.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم قدر و منزلت شخصی را بشناسیم باید ببینیم در فرهنگ و رسوم آن ملت و جامعه نسبت به آن فرد چه نگاهی وجود دارد.

موسوی ادامه داد: در ذکر فضائل حضرت زهرا (س) همین بس که دو انسان ارزنده امام حسن (ع) و امام حسین(ع) از او به یادگار ماندند که پس از گذشت یکهزار و ۴۰۰سال همچنان به بزرگی و شایستگی از آنها یاد می‌شود.

وی به جایگاه حضرت زینب (س) نیز اشاره داشت و گفت: همه می‌دانند او همان کسی بود که حکومت یزید را رسوا و نقشه‌های آنها را برملا کرد.