حضورپرشور و خودجوش جامعه کارگری کارفرمایی و تعاونگران فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین روز فراق سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی
حضورپرشور و خودجوش جامعه کارگری کارفرمایی و تعاونگران فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین روز فراق سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی

همزمان با ۲۲ بهمن ماه تشکلات کارگری و کارفرمایی، تعاونگران، بسیج کارگری و واحدهای تولیدی-صنعتی استان فارس به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه حضور پررنگ و پرشور داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی فارس؛ سهراب مختاری مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان فارس، با اشاره به حضور یک دل و همراه بخش کارگری و کارفرمایی و تعاونگران  استان فارس  افزود: حضور پررنگ وحداکثری جامعه کارگری و کارفرمایی استان فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال نشان دهنده اثرگذاری و نقش این بخش جامعه در تصمیمات و رویدادهای سیاسی مهم کشور است.

مختاری افزود: حضور تشکلات کارگری و کارفرمایی، تعاونگرایان و واحدهای تولیدی صنعتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و چهلمین روز فراق سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در یک صف موجب اتحاد و  همبستگی این قشر از جامعه خواهد شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: جامعه کارگری کارفرمایی  و تعاونگران  در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال در کنار دیگر اقشار جامعه اعم از فرهنگیان، دانشجویان، اصناف و… قرار داشت و بار دیگر با ارزش های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

مختاری با بیان اینکه کارگران در بروز تحولات اساسی و جدید در عرصه سیاسی و اقتصادی کشور در طول دوران های مختلف نقش اساسی ایفا کرده اند؛ خاطرنشان کرد: این قشر در سال های پیروزی انقلاب اسلامی  برای فروپاشی نظام سلطه شهیدان زیادی را به جامعه اسلامی تقدیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت قشر کارگری در قالب تشکلات نظام مند  عنوان کرد: تشکلات کارگری برای حراست و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفای نقش کرده و در بستر زمان ضمن حمایت از آرمان‌های اصیل امام و شهداء برای پیگیری مطالبات و خواسته‌های این طبقه تلاش کرده است.

مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان فارس تاکید کرد: همبستگی و همدلی که بین جامعه کارگری و کارفرمایی ایجاد شده است؛ علاوه بر تقویت روحیه همکاری و رونق تولید منجر به همبستگی آنها در رویدادهای باشکوهی مانند ۲۲ بهمن ماه شده است.