تیم دونفره آقایان ایران قهرمان مسابقات بین المللی بدمینتون/ ورزشکار کانادایی عنوان قهرمانی یک نفره آقایان را کسب کرد
تیم دونفره آقایان ایران قهرمان مسابقات بین المللی بدمینتون/ ورزشکار کانادایی عنوان قهرمانی یک نفره آقایان را کسب کرد

فینال بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر در بخش آقایان عصر روز جمعه هجدهم بهمن ماه ۹۸ در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ورزش در پارس، در قسمت دونفره آقایان، امیر جباری و سروش اسکندری دو بر صفر رضا شهبازی و مهران شهبازی را از پیش […]

فینال بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر در بخش آقایان عصر روز جمعه هجدهم بهمن ماه ۹۸ در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ورزش در پارس، در قسمت دونفره آقایان، امیر جباری و سروش اسکندری دو بر صفر رضا شهبازی و مهران شهبازی را از پیش رو برداشتند و قهرمان شدند.
تیم دونفره شهبازی ها دوم شدند و مدال نقره را به گردن آویختند.
بر همین اساس، تیم دو نفره صالح سنگ تراش و محمد مهدی میرشکاری به همراه دو نفره امیرحسین نورعلیان و محمد پایروند به مقام سوم مشترک دست یافتند و صاحب مدال برنز شدند.
در دیدار فینال یک نفره مردان نیز شنگ از کانادا به مصاف موریس از بلژیک رفت و این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر صفربه سود بازیکن کانادا خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی دست یافت.
موریس از بلژیک دوم شد و صاحب مدال نقره شد و شیراک سن از هند و واربر از اتریش به مقام سوم مشترک دست یافتند و مدال های برنز را به گردن آویختند.
 بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با جوایز ۲۵ هزار دلاری  با شرکت ۱۴ تیم کانادا ، برزیل ، امریکا ، افغانستان ، بلژیک ، بلغارستان ، اسلواکی ، اتریش ، هند ، پاکستان ، ایسلند ، عراق ، اوکراین و ایران در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار شد.