واژگونی کامیونت در کمربندی گچی باعث مصدومیت راننده آن شد.
واژگونی کامیونت در کمربندی گچی باعث مصدومیت راننده آن شد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، پس از اطلاع رسانی شاهدان این حادثه به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۰۰:۴۸ دقیقه بامداد، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸ را به محل حادثه واقع در کمربندی گچی اعزام کرد. به گفته فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه کامیونت به دلیل نامعلومی پس از منحرف […]

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، پس از اطلاع رسانی شاهدان این حادثه به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۰۰:۴۸ دقیقه بامداد، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸ را به محل حادثه واقع در کمربندی گچی اعزام کرد.
به گفته فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه کامیونت به دلیل نامعلومی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی به شدت با موانع حاشیه جاده برخورد و واژگون شد که براثر آن راننده ی خودرو در داخل خودرو مجروح و گرفتار شد.
وی با اعلام اینکه راننده در همان لحظات اولیه توسط تیم عملیاتی امداد و نجات جاده ای از داخل کامیونت بیرون آورده شد، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله ضمن ایمن کردن محل و نصب علائم هشدار دهنده ی خطر در جاده، با رعایت نکات ایمنی، راننده مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند.
این فرمانده آتش نشانی علت وقوع این حادثه را توسط عوامل راهور در حال بررسی ذکر کرد و گفت: راننده مجروح بلافاصله به وسیله آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافت.