دانشگاهیان پیام نور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور حماسی خواهند داشت
دانشگاهیان پیام نور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور حماسی خواهند داشت

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد: دانشگاهیان استان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشوری خواهند داشت. دکتر محمد حسن صیف با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و همچنین چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، از اعلام آمادگی مدیران […]

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد: دانشگاهیان استان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشوری خواهند داشت.

دکتر محمد حسن صیف با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و همچنین چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، از اعلام آمادگی مدیران ،اساتید، کارکنان ودانشجویان این دانشگاه برای حضور حماسی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شیراز و ۴۰شهر فارس خبرداد.

در بخشی از این  بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی طلیعه نورانی بود که در ظلمات شرق و غرب تجلی یافت و امروز ۴۱سال است که از این طلوع گذشته و خورشید انقلاب در اوج خود قرار گرفته است، کشتی انقلاب با طی نمودن مسیر پرتلاطم تهدیدها، تحریم‌ها و ترورها به سکان‌داری دو ناخدای باخدا و شجاع ، امروز به ساحل استقلال، پیشرفت و عدالت بیش از پیش نزدیک شده و دیگر بیم غرق شدن ندارد؛ چرا که در مقابله با همه‌ی موانع ، امروز در شرایط بدر و خیبر است.

امروز دشمنان این نظام مستاصل‌تر از همیشه در باتلاقی قرار گرفته‌اند که با هر تصمیمی علیه این انقلاب در آن فروتر می‌روند.آمریکای جنایتکار و عوامل شان، در ترور سردار سلیمانی اشتباه محاسباتی کردند. آنها فکر می کردند که با ترور سردار سلیمانی، جلوی پیشرفت انقلاب را خواهند گرفت و انسجام ملی در کشور از بین خواهد رفت، در صورتی که بر عکس شهادت ایشان موجب همدلی و اتحاد هر چه بیشتر مردم شد و مسیر پیش روی انقلاب را هموارترساخت.

بی تردید شیطنتی که امروز نظام استکباری به آن دامن می زند، موضوع افزایش تحریم ها خصوصاً در بخش های اقتصادی ایران است که احساس می کند با چنین حرکتی می تواند ملت ایران را ناکارآمد و در صحنه های مختلف مأیوس و ناامید جلوه دهد، اما مردم همیشه در صحنه ایران، با رهنمود های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این روزها را نیز پشت سر گذاشته وبا حضور پرشور در انتخابات پیش روی در اسفندماه سال جاری، باردیگر توطئه مستکبران و جهانخواران را خنثی می نماید.

دانشگاهیان پیام نور استان فارس نیز ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن جهت تجدید پیمان با آرمان‌های اسلام، امام راحل و انقلاب اعلام می‌دارند که تا آخرین نفس، راه شهدا را در مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه خواهند داد.